Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til BoligNorden.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer

Jeg har lige fået min hjemmeside www.bolignorden.dk op at køre, og vil høre om I kan komme med ris og ros til selve siden.

I må også rigtig gerne komme med forslag til, hvordan jeg bedst og mest effektivt her i starten kan få fat på annoncører. Jeg er selv i gang med at tage kontakt til boligejere som allerede har bolig til salg, men hvis I ligger inde med andre tiltag/guldkorn vil jeg rigtig gerne høre om dem!:-)

Mvh Hamoun

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske oplysningerne er gemt et eller andet sted, men efter at have ledt længe - opgav jeg at se om der er mennesker bag dette site.
Aldrig, om jeg så blev betalt for det, ville jeg betro noget af betydning til en NN

P.S. Hvis oplysningerne er der et sted, men jeg ikke kan finde dem selv om jeg leder grundigt - så tæller de ikke.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:43

kontakt siden sæt den i øverste menu , den er nederste i fodnoten meget svær lige at se hurtigt og jeg betegner som den vigtigste side den er godt skjult

social medier kan jeg slet ikke se på siden og det er blevet meget vigtigere i google så sæt det på din side google plus og facebook og overveje da også twitter så kan man dele din side på disse medier og man kan like den .

fodnoten grund info der cvr nummer og telefon nummer og gerne adressen det giver siden lige lidt ekstra troværdighed

sæt på kontakt siden også der cvr nummer , jeg ved godt vis ikke haves kan man ikke sætte det på siden , men sæt på siden vis du har det cvr nummer det skaber mere troværdighed synes jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig med Lone. Jeg vil gerne se de folk i øjnene, som skal hjælpe mig med at sælge min ejendom.

Derudover kunne det være en god idé, hvis I havde en video - evt. på forsiden - som forklarede jeres koncept kort og præcist.

Når jeg skal vælger postnumre, så er der noget, som irriterer mig.

For eksempel, når jeg vælger Frederiksberg C, så vil jeg gerne have alle postnumre under "Frederiksberg C" - i stedet for at skulle vælge alle sammen manuelt. Det virker rodet og ikke specielt brugervenligt.

Hold det enkelt!

Designet som helhed, synes jeg er ganske godt.

Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 22:17

Mikael christiansen:
social medier kan jeg slet ikke se på siden og det er blevet meget vigtigere i google så sæt det på din side google plus og facebook og overveje da også twitter så kan man dele din side på disse medier og man kan like den .
Hvis du går ind på et af husene har du mulighed for at dele på Facebook :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:23

Kasper Aagaard:

Mikael christiansen:
Hvis du går ind på et af husene har du mulighed for at dele på Facebook :-)

det er ikke lige noget man ser på forsiden derved likes hele siden til facebook der er desuden ikke den google giver meste i trust rank det er google plus læs her om hvorfor google plus er en af de vigtigere ting i søgeord optimering http://www.concept-i.dk/blog/google-firmasider.htm den der skriver i denne her blogs er en af Danmarks bedste søgemaskine eksperter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:12

Her er en lille liste af ting jeg synes du bør overveje:

• Finde en knap så gennemtrængende border fremfor den sorte, der blandt andet bliver brugt rundt om annoncernes billeder samt i sidebaren.
  • Nøjes med at bruge den blå farve i footeren, samt nøjes med den grå i headeren.
  • I øvrigt bryder footeren også din container, da den er bredere end det øvrige af din hjemmeside.
  • Jeg synes også at du skal få lavet nogle hover-actions til dine menupunkter.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 12:10

Hej Lone

Tak for dit svar - du har ret. Det er vist ret vanskeligt for udefra kommende at finde kontaktinformationerne hvis man ikke kigger siden efter i sømmene, men som Mikael også skriver så finder man dem nederst i højre hjørne sammen med de øvrige oplysninger. Jeg vil dog få den gjort mere tydelig, da folk som du selv, ikke vil lægge noget så stort til salg hvis ikke de føler sig trygge ved hjemmesiden.

Mvh Hamoun

Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 12:13

Mikael christiansen:
kontakt siden sæt den i øverste menu , den er nederste i fodnoten meget svær lige at se hurtigt og jeg betegner som den vigtigste side den er godt skjult

Hej Mikael

Det lyder som en rigtig god idé med 'kontakt'-siden i øverste menu! Mange tak for respons! CVR, tlf og adresse ligger faktisk under 'kontakt'-siden;-)

Mvh Hamoun

Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 21:54

Casper Lohse:

Når jeg skal vælger postnumre, så er der noget, som irriterer mig.

For eksempel, når jeg vælger Frederiksberg C, så vil jeg gerne have alle postnumre under "Frederiksberg C" - i stedet for at skulle vælge alle sammen manuelt. Det virker rodet og ikke specielt brugervenligt.

Hold det enkelt!

Rigtig godt set Casper! Det er helt sikkert noget der skal rettes. Tak for respons!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)