Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have programmeret et website - giv mig et tilbud!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal bruge en side, hvor partnere kan oprette sig og tilbyde et produkt/service, som bliver præsenteret flot via deres egen "profilside". På denne profilside, skal partneren selv kunne oprette sit produkt/sin service (evt. mulighed for 3 produkter) med fx 5 billeder, beskrivelse, pris, kontakt osv. (Jeg skal kunne godkende disse ting som Admin via et panel eller lign., inden de kommer online)

Siden skal selvf. også have de gængse ting som fx deling på sociale medier osv.

Partneren betaler et månedligt/kvartals abonnement på x antal kr, så der skal også være én eller anden form for betalingsprocessor (bedst/billigst) til kort.

Det er vigtigt, at hele siden er grafisk flot, da her vil kunne forekomme meget dyre og eksklusive produkter (kr. 1.000.000+). Et rigtig fedt template, som du/I tilpasser og tilføjer brugerprofil, Admin osv, ville være helt fint med mig.

Selve forsiden skal være indbydende og flot med mulighed for søgning af produkter. Gerne med en (eller flere) flotte slidere med fx nye produkter, populære produkter eller lign. Og så giver brugerprofil osv jo sig selv...

Hvad koster sådan en omgang? :)

(kender du nogen, som kunne være ideel for netop denne opgave, så smid da endelig en PM)

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:02

Hejsa. 

Du kan smide en annonce ind i Amino Freelancer og få nogle bud. Umiddelbart vil jeg tro, den ryger et pænt stykke over de 10.000 (excl. betalingsgateway m.m.). Afhænger dog nok meget af hvem der laver det.

Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 21:07

Jeg har en hængende til godkendelse i Freelancer, men tænkte, at jeg lige ville prøve lykken her også... :)

Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 14:14

Og de siger der er krise i DK...lader da til folk har rigeligt at lave...?! ;)

Slet ikke nogen som kunne tænke sig en spændende opgave? :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:19
Fra København S
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 14:23

Jeg synes det lyder som om det skal være en tilbudsportal, er det rigtigt?

Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 14:31

Det er ikke en tilbudsportal! ;)

Nu ved jeg ik hvad du mener med en tilbudsportal...? :)

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 14:31

Måske fordi det er et ret stort projekt og folk ikke vil bruge tid på at sende et bud, når dit budget står til 2500-5000. Jeg tror sagtens, det kunne ryge op i 20.000. Du kan evt. skrive til dem her, som ofte er fremme i Freelancer (af hvad jeg har set): My Web Creations og Heine Larsen.

Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 14:35

Hvis du læser min opgave, så skriver jeg, at jeg ikke aner hvad det koster og at man ikke skal ligge for meget i budgettet!

Jeg vil da ik skrive 10-25.000kr, hvis den reelle pris er fx 4.000,-

Skriver jo netop, at folk kan smide deres bud og så finder vi ud af noget!

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 14:40

Hehe okay beklager - har læst beskrivelsen et sted, men ikke alle steder. Hvis det var mig ville jeg sætte 10-25k, hvis du har råd til det - jeg tror flere sorterer fra pga. det budget, da det er langt under det, der er muligt for proffesionelle (i hvert fald hvad jeg kender til).

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)