Skal bruge en side, hvor partnere kan oprette sig og tilbyde et produkt/service, som bliver præsenteret flot via deres egen "profilside". På denne profilside, skal partneren selv kunne oprette sit produkt/sin service (evt. mulighed for 3 produkter) med fx 5 billeder, beskrivelse, pris, kontakt osv. (Jeg skal kunne godkende disse ting som Admin via et panel eller lign., inden de kommer online) Siden skal selvf. også have de gængse ting som fx deling på sociale medier osv. Partneren betaler et månedligt/kvartals abonnement på x antal kr, så der skal også være én eller anden form for betalingsprocessor (bedst/billigst) til kort. Det er vigtigt, at hele siden er grafisk flot, da her vil kunne forekomme meget dyre og eksklusive produkter (kr. 1.000.000+). Et rigtig fedt template, som du/I tilpasser og tilføjer brugerprofil, Admin osv, ville være helt fint med mig. Selve forsiden skal være indbydende og flot med mulighed for søgning af produkter. Gerne med en (eller flere) flotte slidere med fx nye produkter, populære produkter eller lign. Og så giver brugerprofil osv jo sig selv... Hvad koster sådan en omgang? :) (kender du nogen, som kunne være ideel for netop denne opgave, så smid da endelig en PM) |
Hejsa.
Du kan smide en annonce ind i Amino Freelancer og få nogle bud. Umiddelbart vil jeg tro, den ryger et pænt stykke over de 10.000 (excl. betalingsgateway m.m.). Afhænger dog nok meget af hvem der laver det.