Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sko fra England

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Der er nogle sko på en webshop der hedder www.footlocker.eu jeg gerne vil købe fordi de er en del billigere end de er i Danmark.

Hvis man læser hvilke lande de sender varer til skriver de en liste med lande hvor de sender til, hvor Danmark ikke står.

Når man skal til at købe skoene skal man skrive sin Billing Adress, og sin Shipping Adress, og i shipping adress kan man kun skrive en engelsk adresse.

Men hvis man skriver at ens Shipping adresse er den samme som sin Billing Adresse kan man godt vælge Danmark.

Er der nogle der kan fortælle mig om man kan købe skoene fra den hjemmeside og sende dem til Danmark? :-)

Nima

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40

Nogen som kan svare mig på det? :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:28

Billing adress er faktureringsadresse, og den skal nødvendigvis ik være den samme, som leveringsadressen. 
Men du kan ik købe på Footlocker, når du bor i DK... Så drop alt om diverse fiduser, da det blot er spild af tid... 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47

Jeg har bare hørt at der er mange som køber over nettet fra England og sparer en masse.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:52
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:13

Nima Daniel Saadatmand:

Jeg har bare hørt at der er mange som køber over nettet fra England og sparer en masse.

Nu er England meget andet end Footlocker... Der findes et hav af shops, som sælger varer + de har Ebay.co.uk og Amazon...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)