Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redelegering af domæne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benyttede mig af det tip der blev givet af en bruger herinde om at anskaffe domænenavn for 9 kr. Altså benytte velkomsttilbuddet og derefter opsige abonnement hos 123hjemmeside.

Jeg købte 2 domæner og selve processen gik fint. 

Men på det ene domæne er der udfald. Jeg har redelegeret via DK-hostmaster og fået det flyttet over til min host. Jeg har også arbejdet på siden. Så i dag  da jeg opdaterede hjemmesiden fik jeg en fejlmelding fra 123hjemmeside. Og når jeg derefter gik ind på siden henviste den til 123... Efter et par timer forsøgte jeg igen og så "pegede" den tilbage på min host igen. Altså det virkede. I et par timer, for nu er udfaldet sket igen.

Nogen der har prøvet dette før? Hvem skal jeg kontakte? DK-hostmaster eller min host (unoeuro)?

Når jeg logger på selvbetjening hos DK-hostmaster er de rigtige oplysninger registreret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18

Det lyder meget normalt faktisk. Jeg har oplevet dette hver gang jeg har redelegeret et domænenavn. Så vidt jeg kan huske har det noget med DNS opdateringen at gøre... Dette kan tage optil 48 timer.

MVH

Henrik Krog

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:54

Okay, så er jeg mere rolig. Jeg må væbne mig med tålmodighed.

Tak for det.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 19:17

Jeg har også haft det problem før, men jeg fik det løst, da jeg opdagede den fejl jeg havde lavet. Jeg havde glemt at slette det gamle A-record i DNS'en, og den skiftede så mellem de to jeg havde. Jeg ved ikke om det er samme problem du har, men jeg ville dog lige nævne det alligevel.

Ellers kan du prøve at vente de 48 timer som det kan tage, og se hvad der sker. Derefter kan du prøve at kontakte UnoEuros support, da jeg efter egen erfaring ved, at den er i verdensklasse næsten uanset problemet. :)

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)