Jeg benyttede mig af det tip der blev givet af en bruger herinde om at anskaffe domænenavn for 9 kr. Altså benytte velkomsttilbuddet og derefter opsige abonnement hos 123hjemmeside. Jeg købte 2 domæner og selve processen gik fint. Men på det ene domæne er der udfald. Jeg har redelegeret via DK-hostmaster og fået det flyttet over til min host. Jeg har også arbejdet på siden. Så i dag da jeg opdaterede hjemmesiden fik jeg en fejlmelding fra 123hjemmeside. Og når jeg derefter gik ind på siden henviste den til 123... Efter et par timer forsøgte jeg igen og så "pegede" den tilbage på min host igen. Altså det virkede. I et par timer, for nu er udfaldet sket igen. Nogen der har prøvet dette før? Hvem skal jeg kontakte? DK-hostmaster eller min host (unoeuro)? Når jeg logger på selvbetjening hos DK-hostmaster er de rigtige oplysninger registreret. |
Det lyder meget normalt faktisk. Jeg har oplevet dette hver gang jeg har redelegeret et domænenavn. Så vidt jeg kan huske har det noget med DNS opdateringen at gøre... Dette kan tage optil 48 timer.
MVH
Henrik Krog