Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webside Haves - Konstrutiv Kritik Søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey fellow Aminosser (Ups det lød lidt forkert)

 

Kære Amino bruger

 

Så har jeg endelig fået lavet min første webshop nogensinde, og den er på engelsk. Jeps vidunderet er endelig færdigt og klar til vurdering af de skarpe hjerner her på Amino.

Hvad synes du om:  www.a2-oem-software.com

 

Jeg har forsøgt at gøre sitet  så brugervenlig, overskuelig og informativ som muligt. 

Synes du det er lykkedes eller er det bare noget rod? Og hvad synes du ellers jeg bør gøre for at gøre den mere "sælgende"?

Hvis du ellers har nogle kommentarer er jeg meget lydhør over for al konstruktiv kritik. Også hvis du bare kan sige ok!

 

Med venlig hilsen

Jean-Michel Clemmensen

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jean-Michel..

 

Nu er jeg absolut ingen haj til engelsk - Men jeg kunne alligevel finde en del stavefejl og sætninger der var formuleret på en mærkelig måde... Fx står der et sted "Tjeck" i stedet for "check".. Det er ret vigtigt, at man som kunde har tillid til siden - og derfor bør der ikke være stavefejl/grammatiske fejl.

 

For sådan en som mig, som ikke har en dyt forstand på software, virker det meget afskrækkende, at siden er på engelsk.. Hvis jeg skal købe noget, jeg ikke har forstand på, hvor der står en masse teknisk, jeg ikke kan forstå, bliver det absolut ikke nemmere af, at de tekniske ord står på engelsk.. Så jeg ville nok ikke købe noget fra jeres side, jeg ville være bange for at komme til at købe noget forkert, eller et program der ikke virkede på min computer.

 

Noget andet er... Har i overvejet at lave noget i stil med, at når man opretter sig som kunde, kan man skrive, hvilken computer man har, og her efter vises kun de programmer der kan passe til ens computer?

Jeg har ind imellem oplevet, at jeg fx har købt spil til min datter, som ikke har virket på hendes gamle pc..

Og jeg kunne godt bruge en side, hvor jeg ikke skulle sidde og læse alt det med systemkrav ved hvert program, da min computerkyndighed kun lige række til at kunne betjene tastaturet..

 

Det blev en ordentlig smøre :-)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jean-Michel!



Tillykke med din første webshop nogensinde … FLOT!  



Det allerførste jeg fik øje på var et sæt barnefingre i strikkede handsker … den ene del af mig er vild med farverne og teksten ”Get your hands on cheap software” den anden del bryder sig ikke om at det er barnehandsker jeg ser og ikke voksenhænder … for der står jo hænder/hands ik’? Modsat gør farverne og teksten indtryk på mig og jeg tænker at det er da et slogan fænger! Det er lige før jeg tror at jeg kan huske det når jeg forlader min PC. Måske et foto af voksen hænder der evt. havde fået en tur i et billedbehandlingsprogram og på den måde fået farver… ville kunne gøre mere … herunder tænker jeg på at det publikum i henvender jer til vel primært er voksent eller …  


Derudover vil jeg sige at det er en stilren og seriøs butik du har lavet. Jeg er specielt vild med valuta vælgeren og det faktum at jeg kan se priserne både i dollar og DK … men hvornår kommer siden på Dansk så jeg også kan forstå det jeg sidder og læser?



Jeg håber at du kan bruge mine tanker og modtager dem i den positive ånd de er skrevet
 


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)