Jeg er i gang med at flytte mine sider fra surftown til meebox. Det er gået helt fint, men jeg har en enkelt side hvor importen af databasen fejler med nedenstående. Jeg har absolut ikke DB haj - nogle der har et bud på hvordan det kan løses? Eksport er foretaget via samme plugin som jeg har brugt til andre sider - jeg har også rå adgang hvis det skulle gøre en forskel? Det er muligt at du har fundet en fejl i SQL-parseren. Undersøg venligst din forespørgsel nøje, og check at anførselstegn er rigtige og ikke giver konflikter. Andre fejlårsager kan være at du uploader en fil med binær udenfor et lukket tekstområde. Du kan også prøve din forespørgsel i MySQL kommandolinje-interfacet. MySQL-serverens fejlmelding der følger herunder, hvis der er nogen, kan også hjælpe dig med at finde problemet. Hvis du stadig har probemer eller hvis parseren fejler hvor kommandolinjeinterfacet lykkes, reducer din SQL-forespørgselsinput til den ene forespørgsel der forårsager problemet, og indsend en fejlrapport med datablokken i KLIP-sektionen herunder: MySQL: 5.1.49-3-log ���[w�X�&�>w���Αv��~�3.�$�r�����ȡ �� \(��U�^����î�����u����<����5���/9sε� H�%�F�miX���[��; SQL-forespørgsel: ���[w�X�&�>w���Αv��~�3.�$�r�����ȡ �� \(��U�^����î�����u����<����5���/9sε� H�%�F�miX���[��; MySQL returnerede: #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '‹' at line 1 mvh Anders
|
Mit forslag ville være at lave en eksport til fil via phpMyAdmin fra Surftown, og så indlæse det på Meebox i PMA. Så skulle det gerne virke :o)