Det jeg skal bruge er noget til at styrer regnskab, vi har ikke behov for lager styring da vi primært beskæftiger os med service ydelser. Derfor vil et CRM system også være praktisk. Men de fleste jeg kan finde er det med de helt store løsninger til lager styring etc. og vores lager er nok 10 stk af et eller andet. Nogen forslag til et brugbart program til os? |
Regnskab og bogførings program
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
http://www.mamut.com/dk/regnskab/ |
Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø
En anden mulighed er at outsource dit bogholderi med det samme - det kan garanteret godt betale sig. Se min side: http://homepage.mac.com/mikkel4/BogholderService/BogholderService.html Mikkel |
|
De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig
Jeg har umiddelbart selv gode erfaringer med finanssystemet E-conomic. Fordelen ved e-conomic er at det er online baseret dvs. du kan bruge hvilken som helst computer hvor end du er, såfremt du vil tilgå dit regnskab. Selve e-conomic virker som et almindeligt finanssystem, forskellen er bare at du ikke skal betale et kæmpe licens gebyr og at du altid vil kunne tilgå dit regnskab. Endvidere findes der en masse smarte funktioner, der gør at du eksempelvis kan indscanne dine bilag, så du altid hurtigt og nemt kan "slå" bilaget op på den konkrete postering.. Jeg fik hjælp af www.detbilligebogholderi.dk der netop er eksperter i brugen af dette finanssystem, og var yderst tilfredse med deres service. Der findes ligeledes andre online finanssystemer, men har kun erfaringer med brugen af e-conomic. Som tillæg er der flere programmører der er begyndt at lave integrationer mellem web-shop systemer og netop e-conmic, således du sparer en masse tid med både at oprette dine debitorer i det ene og andet system..Integrationen sørger netop for at du kun skal oprette debitoren i det ene system, og automatisk bliver overført til e-conomic - det kan være en god hjælp når man har mange kunder ![]() Mvh Jones Gør det du er bedst til! |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)