Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger venlig amino til opsætning af webshop :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Aminoer. Jeg er ved at arbejde lidt på min nye webshop. Jeg har ikke planer om en publicering før om lang tid.

Men som sagt så er jeg ved at arbejde lidt på den. Jeg er ny indenfor Wordpress, så jeg aner ikke så meget om det.

Dog forstår jeg det grundlæggende. 

Jeg søger en flink Amino gut der har lyst til at hjælpe lidt med opsætning. Det hele skal foregå gratis, og JEG laver selvfølgelig alt arbejdet :-)  Søger blot hjælp til hvordan jeg gør tingene. Det er meget nemmere end google søgninger konstant. 

Hvis du kunne have lyst, så skriv endelig :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Thomhav:
Det hele skal foregå gratis, og JEG laver selvfølgelig alt arbejdet :-)  

Det vil jeg næsten mene kan diskuteres om du gør. For mig plejer det ofte at være sådan, at hvis jeg skal lære andre hvordan man gør ting frem for at gøre dem selv så er det langt mere tidskrævende, end det er bare at gøre det selv. 

Mikkel Thomhav:
Det er meget nemmere end google søgninger konstant.

Ja, nemmere for dig :)  Men de fleste af os der kan, vi har allerede brugt den abnorme mængde timer på Google, guides, documentation o.lign. som det kræver at vide de ting, som du gerne vil have serveret uden at knokle for det.

Normalt er jeg ikke negativ overhovedet, men jeg synes det her for dovent. Det du søger er i virkeligheden en puppet du kan have på MSN/Skype som du kan poke når du lige skal bruge lidt gratis konsulenthjælp, fordi du ikke gider læse dokumentation.

Der findes tonsvis af tutorials og guides. Jeg er også sikker på, at hvis du stiller konkrete spørgsmål så får du massere af svar. Men jeg tror du får svært ved at finde en personlig rådgiver til 0 kroner.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:39

Hejsa. Jeg er ked af at du læser mit indlæg så negativt, og jeg kan godt se hvad du mener.

Jeg har brugt flere dage på at rode google igennem nu, men tingene virker kun halvt når jeg laver dem.

Det jeg søger er bare en jeg lige kan stille spørgsmål i ny og næ når jeg har brug for det. Ikke en lille 'puppet'.

Mvh Mikkel :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)