Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I tvivl om gratis anti-virus programmer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu kørt prøve versionerne af Kaspersky, Bullguard og ESET, og de er alle virkelig gode. Jeg har bare ikke råd til at købe et af dem nu, da jeg er på SU, og ikke har ret mange penge tilbage, når regningerne er betalt.

Derfor tænker jeg på et gratis anti-virus program. Jeg kender til avast og AVG. Kan se, at der er mange flere, som har AVG frem for avast. Men har også hørt at AVG kun har en smartere grænseflade, hvor avast har bedre funktioner. Men jeg ved det ikke. Er meget i tvivl. Der er sikkert også andre gratis anti-virus end dem jeg nævner, som I kender. Tog bare de mest populære. Men der må gerne være nogle af de samme basis funktioner, som f.eks. i Kaspersky. Altså virus beskyttelse, spyware, malware, trojanske heste og firewall osv. Altså hvis nogle gratis virus programmer har alle disse.

Men håber I vil komme med jeres bud.

Har dog hørt, at det enten var avast eller avg, som kunne være besværligt at afinstallere igen. Jeg synes, det er virkelig irriterende, hvis et program er svært at afinstallere, så det skal også være let at afinstallere igen, når jeg en gang får råd til at investere i Kaspersky.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 13:07

Jeg ville bestemt holde mig fra AVG og vælge Avast. Har haft en del problemer med AVG.

rygestop dag for dag

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 13:11

Du kan prøve Microsoft Security Essentials. Det er helt gratis, og jeg kender flere, som er godt tilfredse med det. Men jeg ved ikke, om det er på højde med de betalte programmer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19

Jeg bruger Avast og har generelt ikke fundet anledning til klager. Men omvendt, jeg har ingen garanti, for at Avast fanger alt. Måske slipper en masse spyware forbi Avast og ligger på min computer uden at jeg ved det. Men dette gælder jo også for andre programmer inkl. betalingsprogrammer.

Jeg har ikke haft brug for at afinstallere Avast og kan derfor ikke hjælpe her.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:28

Jeg ville også anbefale Microsoft Security Essentials 

og så når du får råd, vil jeg anbefale Bullguard, en licens kan du bruge til 3 maskiner. 

Dansk, backup, firewall og mange flere ting

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)