Jeg er i gang med at starte en webtjeneste, som også kan tilgås via app.
Jeg har hørt at der er firmaer som kan hyres til at finde reklamer til ens site og app, men er der nogen af jer der har erfaringer med disse og kan anbefale nogen?
Jeg har også prøvet at finde nogen oversigter, mht. Mulig indtægter for reklamer på ens site, men har ikke kunne finde noget.
Hvis jeg var dig ville jeg blot blive godkendt til google adsense, og så indsætte det i jeres web indhold. Så er der altid reklamer, og de er altid relevante. Og så er det selvfølgelig 100% gratis.
jeg har også overvejet Google og iOS adds, men har svært ved at finde ud af hvor meget man kan tjene på disse. Det meste på den tjeneste jeg er ved at lave skal nemlig være gratis, så ville rene kunne regne lidt på en evt. indtægt.
du vil kun finde ud af hvor meget du kan tjene ved at prøve dem.. CPM, CPC og CTR ser firmaerne som forretningshemmeligheder, og dem som oplyser deres statestikker risikere at få deres konto lukket.
til apps vil jeg foreslå admob. jeg har prøvet flere forskellige og føler mig bedst behandlet her. andre firmaer du kan prøve er inmobi og inner-active.
Undskyld jeg blander mig i dit tråd men arbejder selv på en gratis app hvor der skal være reklamer i :-)
Derfor vil jeg gerne høre om nogen af eksperterne herinde kan hjælpe mig. Da min app er på dansk så skal der være danske reklamer, hvem kan hjælpe mig med det?