Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer til apps og site?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen

Jeg er i gang med at starte en webtjeneste, som også kan tilgås via app.

Jeg har hørt at der er firmaer som kan hyres til at finde reklamer til ens site og app, men er der nogen af jer der har erfaringer med disse og kan anbefale nogen?

Jeg har også prøvet at finde nogen oversigter, mht. Mulig indtægter for reklamer på ens site, men har ikke kunne finde noget.

Glæder mig til at høre fra jer.

Dennis
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 13:11

Hvis jeg var dig ville jeg blot blive godkendt til google adsense, og så indsætte det i jeres web indhold. Så er der altid reklamer, og de er altid relevante. Og så er det selvfølgelig 100% gratis.

rygestop dag for dag

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Apr 12
Skrevet kl. 15:04

jeg har også overvejet Google og iOS adds, men har svært ved at finde ud af hvor meget man kan tjene på disse.
Det meste på den tjeneste jeg er ved at lave skal nemlig være gratis, så ville rene kunne regne lidt på en evt. indtægt.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:04

du vil kun finde ud af hvor meget du kan tjene ved at prøve dem.. CPM, CPC og CTR ser firmaerne som forretningshemmeligheder, og dem som oplyser deres statestikker risikere at få deres konto lukket.

til apps vil jeg foreslå admob. jeg har prøvet flere forskellige og føler mig bedst behandlet her. andre firmaer du kan prøve er inmobi og inner-active.

til dit website foreslår jeg adsense.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 08:42

Hej Dennis

Undskyld jeg blander mig i dit tråd men arbejder selv på en gratis app  hvor der skal være reklamer i :-)

Derfor vil jeg gerne høre om nogen af eksperterne herinde kan hjælpe mig. Da min app er på dansk så skal der være danske reklamer, hvem kan hjælpe mig med det?

På forhånd tak

Elvis

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:18

iAds findes ikke mere, så jeg vil også anbefale AdSense. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Apr 12
Skrevet kl. 08:34

undskyld det langsomme svar, men super tak for informationer i er kommet med....

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:39

-

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Apr 12
Skrevet kl. 13:37

takker Brian!!! :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)