Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have fragtet en 20 fods container fra Kina - 1 hurtigt spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er denne skrivende stund ved at undersøge forskellige muligheder mht. noget import fra Kina.

Er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes containeren skal fyldes op når man gerne vil købe varer fra 2 forskellige producenter.

Er det overhovedet muligt at får fyldt en container op med varer fra 2-3 forskellige producenter i Kina, hvilke muligheder er der her?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg formoder ikke, at I har egne containere? (SOC).

Ellers er det blot, at kontakte en speditør, som sørger for at konsolidere godset fra de forskellige leverandørere :-)
  
Husk at blive importørregistreret.   

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ER muligt at få fyldt en container op fra 2-3 forskellige leverandører. Men IKKE hvis 2 bor i nord og en bor i Syd. Jeg vil klart anbefale at samarbejde med et fragtfirma om logistikken omkring disse ting. Jeg bruger selv Dachser som har meget konkurrencedygtige priser og en sindsyg god service.

Held og Lykke.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

EAnielsen:

Er det overhovedet muligt at får fyldt en container op med varer fra 2-3 forskellige producenter i Kina, hvilke muligheder er der her?

Nogle speditører kan du godt få til det, men om det kan betale sig er jo et helt andet spørgsmål. Kina er meget meget stort land så er producenterne langt fra hinanden er der ingen ide i at samle fragten.   Prøv at spørge nogle danske speditører med kontor / lager i kina hvad de kan anbefale.

f.eks

Primecargo

DSV

 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)