Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med Amazon Associates?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

I fremtiden - når jeg er helt færdig med Adiutor mm. - kunne jeg godt tænke mig, at lave min egen webshop? Men jeg har nok ikke den nødvendige kapital til at gøre det, derfor faldt jeg over Amazon Associates

Er der nogen der har erfaringer med dette? Og kan man bare lave en almindelig webshop (designmæssigt), også når kunden skal til at købe produkter, bliver han henvist til Amazon? Men virker det ikke lidt utroværdigt? Og er det muligt at man kunne gøre det sådan, at kunden købte produktet via ens hjemmeside (i stedet for at blive henvist til Amazon), men at ordren så derefter blev sendt videre til Amazon?

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 09:05

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:09

Jeg bruger amazon og sælger lidt igennem det. Istedet for at lave det som en Webshop, er det en god ide at lave det som en "review" side. Altså en side hvor du beskriver et produkt inden for en bestemt niche og så linker til Amazon hvor man kan få produktet. Prøv at Google Chris Guthrie. På hans blog er der en masse tips.

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 52
Fra  Electronic Net Marketing Skrevet kl. 11:32

Hej Findkollegie.dk

Jeg har lavet en del Amazon review sites og har god erfaring med dette. Der findes mange gode kurser om at lave Amazon review sites, men kan helt klart anbefale Chris Guthrie som Jesper også gør.

Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 11:49

Hej Jesper :)

Tak for dit svar.

Okay, så du vil altså ikke anbefale at man laver en webshop? Og har du nogen eksempler på "Review" side? Og er dem du har lavet på dansk eller engelsk?

Har prøvet at Google ham, og det ser spændende ud!

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 11:50

Hej Christoffer!

Også tak for dit svar!

Jeg vil svare dig på din PB :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:07

Jeg har ikke prøvet at lave en Webshop, men jeg tror du har ret i at det ikke virker særlig godt. Den side jeg har succes med er på dansk. Jeg vil helst ikke smide et link her, men tror du kan finde nogle eksempler ved at Google amazon review.
Husk forresten at bruge billeder af produktet og link billederne til Amazon.

Mvh
Jesper

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:11

Okay, det er bare helt i orden Jesper :)

Hvis der er andre der har erfaringer med Amazon Review, eller kender sider der bruger det, er i meget velkomne til at skrive om det :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:18

hej Jonathan, jeg ved ikke om du er blevet en af dem der er gået i gang med amazon´s world. or jeg har lige i aften blev snydt en af dem desværre. Jeg har oprettet en ny   webside og lige 3 dage siden og de er løbt efter mig næsten. Grunden til det de vil gerne INFORMERE MIG om deres produkt samtidig stjæle min PENGE. Da de går igang med at fortælle og snakke i telefonen næsten i en time og til sidst - især hvis du er ikke så god som mig for at catche deres hvert eneste ord- så beder de fra dig dein al knto oplysninger derefter siger de at du har betalt nu for dette  program 2000 $ DUMMYY !!! Tillykke!!!

Så pas på mens du går efter penge at ikke at blive snydt nogen mennesker som ikke forstår dig.!!!!

Vh

:(((( nu står jeg med et program dom jg skal arbejde på plus 12000 bank gæld uden at tjene nogen lort fra dem.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 07:31

Dreamwoman - tror hvis bare du er blevet snydt godt og grundigt af en person tvivler stærk på Amazon køre sådan trick.

Amazon kan du sagtens bygge en forretning op omkring, vil dog fraråde eb shop. De betaler 4-8 % kommision af et salg så det ikke meget du kan tjene pr. Varer.
Prøv også partner-ads, tradedoubler osv. Der findes mange affiliate sider, eBay.com os og clickbank.

Vil du have en shop skal du bruge dropshipping leverandør, der betaler man på din side hvorefter leverandøren pakker og sender det til din kunde. Fortjenester er meget større ind hos affiliates.

Amazon må siges at være den der betaler mindst af alle, dog er de den som har det bredeste udvalg.

Held og lykke med fremtiden. Der kæmpe forskel på om du vil drive affiliate side (review site, pris sammenligning osv) eller Webshop i kundernes øjne og fortjenelses mæssigt.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)