Jeg startede i 2005 med Summasummarum version 2.8 og overvejer nu at opgradere til version 4. Jeg vil dog gerne vide, om der er væsentlige ændringer i funktionaliteterne og genvejstasterne. Jeg synes, at version 2.8 er supernemt at bruge og navigere rundt i, og kun hvis dette er bibeholdt i version 4, vil jeg opgradere.
Der er ikke noget der er blevet sværere i mine øjne - tværtimod - ex årsafslutning og videre bogføring er blevet nemmere + det kører sikker i win 7 - så jeg ville ikke tvivle
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
ved ikke om man må sælge indbyrdes overhovedet som foreslået over her - men i alle fald - kører du win 7 og vil være sikker, så skal du over på version 4. enterprise giver en række klare fordele, men der er INTET der er blevet anderledes på en måde, hvor du ikke vil føle dig helt hjemme i forhold til tidligere versioner.
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER