Jeg har en Wordpress side, som jeg vil udvide med et forum, et mobilt website og nogle app's. Til forummet har jeg overvejet opensource løsninger som bbPress, men det er ikke så vigtigt. Det vigtigste er at det er det nemmeste i verden at oprette et indlæg i en kategori, samt det er søgemaskineoptimeret (dvs. ingen iframede forums). Det hele skal være optimeret til mobiler med et mobilt website. Hertil har jeg kigget på en række plugins som er spændende. App's får jeg udviklet på et senere tidspunkt. App'en skal bl.a. bruge forummets mobilt optimerede website (enten ved at have en indbygget browser eller åbne en browser - jeg ved ikke helt hvordan endnu). Jeg søger derfor: |
Hej Lars!
Vi kan sagtens mobiloptimere din side, ved at lave et template/tema den skifter over til hvis du kommer fra en mobilenhed. Du kan også bruge et af de plugins du kan få, som indeholder et tema der er optimeret til mobiler - problematikken her er bare, at så at du ikke er garanteret at den visuelle oplevelse er den samme som ved desktop siden. Vi kan lave et mobiltemplate der ligner og opfører sig som native apps man henter til sin telefon - det giver en super god oplevelse for brugeren der browser via sin telefon.
Du skal være meget velkommen til at kontakte os for at høre mere,
Mvh Joakim Børlum
jbp (at) snowhat.dk