Som nyopstartet udlejningsvirksomhed skal jeg have lavet mig et site. Vi beskæftiger os med udlejning af fadølsanlæg, salg af øl og andre drikkevarer. Virksomheden har selvfølgelig et navn, men vælger jeg at holde for mig selv indtil videre...
Jeg ønsker at holde det forholdsvist simpelt, dvs. bl.a. ingen shop, men samtidigt et flot og proffesionelt design. Jeg forestiller mig at sitet skal indeholde lidt billeder af produkter, prisliste, kontaktformular, lidt tekst m.m. Farvemæssigt forestiller jeg mig lyse farver, og med en topbjælke der leder tankerne hen på vore produkter, som fx her: http://www.byensdepot.dk/index.php?name=page&file=subpage&cate=1&id=2
Jeg ønsker selv at kunne vedligeholde sitet på sigt.
Her skulle jeg så have linket til div. sites som jeg synes godt om! De findes også, men kan ikke komme på noget lige nu. Hvis du alligevel tænker at du ved præcis hvad jeg søger, kast mig en besked! :-)
Det skulle da nok kunne lade sig gøre. Hvilket prisleje har du forestillet dig løsningen skal være i? Man kan jo både få hjemmesider til 2.000,- og til 20.000,-