Vi har her for nyligt åbnet en ny webshop som indtil videre indeholder reservedele og karosseridele til bilen.
Jeg vil meget gerne høre jeres mening om websitet og gerne lidt omkring farver, seo og måske lidt om hvordan i oplever at slå jeres bil op.
Siden er langt fra færdig(Bliver en webshop nogensinde det?) og der arbejdes altid på den. Dog bliver man lidt farvet når man sidder med den hver dag og overser måske nogen væsentligt som burde ændres.
Lad mig høre hvad i synes!
Hvis i står og mangler noget til bilen er jeg selvfølgelig leveringsdygtig og klar med Amino rabat :)
Det er et super lækkert site, men syntes det ser meget "database" agtigt ud virker mere som et opslagsværk end et sted hvor man køber noget. Dog super omfattende, og med en masse fede features.
Tydeligvis er jeg ikke er grafiker :) Hjemmesiden bliver "trukket" af en ubehagelig stor database som definerer hvilken reservedel der passer på hvilken bil. Det er helt sikkert at databasen tit skinner lidt igennem og jeg måske har laddet mig inspirerer lidt for meget af data'en frem for at præsenterer produktet.
Måske nogle forside tilbud ville hjælpe på ideen om at man er landet på en shop?
hejsa Crein Ville lige høre om du kunne fortælle hvorfra du har fået adgang (api eller lign) til nummerplade databasen? jeg har også set andre auto reservedele hjemmesider med lign funktino. men dem er der ingen grund til at nævne her ;) Jeg sælger kun bilrude udskiftning så håber ikke konkurrence aspektet over skygger god karma :-) du er velkommen til at sende mig en PB hvis du ikke ønsker andre reservedels sider skal have en genvej :-)
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Fin hjemmeside, og jeg har i modsætning til de andre intet imod den er lidt database-agtig. Klienterne som vil købe autodele derfra er næppe folk som går op i hjemmeside designet.
En vigtig funktion du mangler på din side er en søgefunktion. Ofte ved folk ikke hvilken kategori et specifik autopart er i, og derfor ønsker man at søge. Derfor kan jeg anbefale dig at bruge en del tid og penge på en god søgning. Jeg er sikker på det vil kunne hjælpe med yderligere salg.