Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback på HurtigBriller.dk og spar 10% på dit næste køb.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Den 1. April lancerede jeg min nye webshop, HurtigBriller.dk, hvorfra vi sælger alle de kendte solbrille modeller i mange forskellige farvekombinationer, så der er et par til alle, når nu solen kigger frem.

Personligt er jeg rigtig glad og tilfreds med det resultat jeg er kommet frem til, men det er man jo altid. ;-)

Derfor vil jeg høre hvad Amino folket syntes om HurtigBriller.dk, indtil videre.

Jeg ser frem til at læse hvad i har af konstruktiv kritik/feedback så jeg kan forbedre HurtigBriller.dk endnu mere! :-)

Fortsat god fredag til alle jer derude.

Jeg trækker de 10% rabat af den endelige købesum, hvis blot du skriver "amino10" i kommentarfeltet, i betalingsprocessen. :-)

Med venlig hilsen,

Alexander
www.hurtigbriller.dk

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:03

Rigtig fin shop. Her er et par kommentarer :-)

- Måske i skal have dankort aftale et tidspunkt?

- Cvr i bunden

- Ved mig fucker grafik og tekst lidt nogle gange.. Så skal den lige tænke eller noget

- For mig virker det lidt forvirrende at man betaler før adresse mv. indtastes :-)

Håber det kan bruges!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:09

cvr nummer i fodnoten på din side det giver siden mere troværdighed

social medier mangler især google plus på siden da det er begyndt at komme ind i google vurdering grundlag med et plus på sin side overveje de andre ud over facebook du har på din side

jeg kan ikke se nogle billeder med titler og tags dem jeg tjekket få en nogle gode titler og tags på alle billeder derved en god chance de findes i google billedet søgning

firma profil få der cvr nummer og telefon nummer op øverste med det , det skaber endne mere troværdighed over siden

titlen er meget kort og er forsiden kun domæne navnet og velkommen husk udnyt google viser op til 70 tegn og skriv nogle ord såsom  briller solbriller brillesnor , det er jeres søgeord jeres emme ord om jeres siden dem sætter man i titlen og derved lidt større chance for flere klik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Skrevet kl. 19:45

Kristoffer Hjerrild:

- Ved mig fucker grafik og tekst lidt nogle gange.. Så skal den lige tænke eller noget

Kan du fortælle mig på hvilken side du oplever dette problem, og hvilken browser du benytter dig af? :-)

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Skrevet kl. 19:50

Mikael christiansen:
titlen er meget kort og er forsiden kun domæne navnet og velkommen husk udnyt google viser op til 70 tegn og skriv nogle ord såsom  briller solbriller brillesnor , det er jeres søgeord jeres emme ord om jeres siden dem sætter man i titlen og derved lidt større chance for flere klik

Kan du uddybe lidt? Siger du at man skrive mere i <title></title> end bare det der bliver vist i fx. fanebladet eller på Google

Vil klart bruge noget tid på at optimere dette! 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 20:03

Hej Alexander

Jeg synes at din onlineshop er rigtig fin og håber du får stor succes med at sælge dine solbriller Smile

Har dog nogen forslag til hvad jeg mener kan gøres bedre for at optimere din side.

• Din forside er ret kedelig - er det muligt for dig at sætte nogen grønne knapper ind under produkt billederne med evt. læg i kurv eller vis mere?
  • Kurven er meget usynlig, få det gjort mere klart hvor den findes.
  • Jeg ville aldrig nogensinde betale for en vare før jeg har indtastet min adresse.
  • Hvordan kan man betale med sit dankort, når du benytter dig af PayPal?

Søren

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:06

Hej Trådstarter

Har sendt dig en PB

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Skrevet kl. 20:16

Søren Velling:

• Jeg ville aldrig nogensinde betale for en vare før jeg har indtastet min adresse.
  • Hvordan kan man betale med sit dankort, når du benytter dig af PayPal?

Tak for din feedback Søren!

- Hvad tænker du på, når du skriver at du ikke vil betale, før du har indtastet din adresse? For mig at se så taster du adresse samt betalingsoplysninger ind, samtidig. :-)

- Dankort og PayPal er en fejl fra min side af. Der er rettet op på det nu! Beklager.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:27

Alexander Thorsen:

Mikael christiansen:

Kan du uddybe lidt? Siger du at man skrive mere i <title></title> end bare det der bliver vist i fx. fanebladet eller på Google? 

Vil klart bruge noget tid på at optimere dette! 

jeg kender ikke dit shops system men når man kigger på google står der kun dit domæne og velkommen

du skal sikkert ind et eller andet sted på siden <title>solbriller briller brille snor</title>

http://www.concept-i.dk/blog/hemmeligheden-bag-soegemaskineoptimering.html

grundene er mange folk kan se hvad du handler med

du har en side der linker til dig og du skriver solbriller der og din side starter med solbriller to titler der passer den først titlen vigtig og husk lige oveni lave en tekst med solbriller og start ud med h1 omkring den på siden lav den bedste side det hjælper dig op ad grundsten meget afgørende for at vinde og derfor lav det bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:48

Det som jeg mener med grafikfejl er lidt svært at forklare men jeg kan da prøve..

Den er lidt langsom til at loade grafik og nogle gange når den loader grafik kommer det frem hurtigt men forsvinder igen også igen og så går der 2-3 sek og så er grafik tilbage. Jeg bruger google chrome.

Ved ikke om det giver en ide om hvad jeg mener. Er der andre der har oplevet lignende?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)