Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback på HurtigBriller.dk og spar 10% på dit næste køb.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer:

Jeg bruger også Google Chrome, men syntes ikke jeg er støt på problemet. Måske er det gået ubemærket hen.
Vil lige være opmærksom på fejlen i fremtiden!

Tak for din beskrivelse.  

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:46

Hej - og tillykke med din shop..Den ser rigtig fin ud..:-)

Du har nogle alvorlige DC problemer.. Hvor mange produkter har du? - Du har mere en 200 sider indexeret... og det er dine sorteringsmuligheder som giver dig problmerne, og samme produkt ligger på flere url'er

Alene dette produkt ligger på 3 url'er:

/briller-til-ham/products/wayfarer-briller-lysebla

briller/products/wayfarer-briller-lysebla

briller-unisex/products/wayfarer-briller-lysebla

Det er et voldsomt stort problem for dig, - for hvilken er originalen? Hvis ikke du bestemmer det, så gør google det for dig, - og det er noget skidt, for tænk hvis de slagter den, som du mener at den oprindelige og måske begynder at bygge links til? Der er flere måder det kan løses på..

Nogle vil sikkert mene at det vil kunne omgåes med et såkaldt "canonical tag", men der er vist lidt forskl opfattelse af hvordan og hvor godt det virker.. du kan læse lidt om det her:

http://www.concept-i.dk/blog/noindex-og-canonical.html

- Men du er nød til at få gjort noget ved det, og tage det seriøst...

Derudover, så skal du som allerede nævnt få gjort noget med dine titels.. og så mangler din shop et "favicon" - - sådan en som "pæren" du ser her på amino, oppe i adresselinien, ved url'en

Håber du kan bruge det, - og held og lykke med shoppen´..;-)

/Ulrik

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 12:32

Ulrik:

Jeg vil øjeblikkeligt kigge på de DC problemer du nævner!

Mht. til favicon, så har jeg allerede dette. Ved ikke om du måske har problemer med at se det? Hvilken browser bruger du?

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)