Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mine penge retur via Paypal?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet anbefalet herfra en fra xxxxxxxxxx som kender en gut som arbejder her xxxxxxxxxx

Vi aftalte at de ville fixe et problem der var kommet med CykelCentralen.dk efter et server skifte (Kan ikke længere sorter efter model og pris.)

Betalte ham 100$ for det, men intet sker, af og til ser jeg krids krams på siden få timer senere står den fint nok og spørger jeg om hvad pokker der sker med siden over skype får jeg ikke længere svar og så tænker man jo sit.

Kan jeg evt trække mine penge tilbage igennem paypal eller ?

[Indlæg anonymiseret af moderator i henhold til reglerne om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud.]

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 17:41

Nu ved jeg ikke hvor lang tid der er gået, men hvis slå lige koldt vand i blodet :) 

Skriv en mail til ham og vent en dag eller to. Eller skriv til ham på skype og vent lidt. Alt efter hvor meget du stoler på ham kunne det måske være smart at have en backup af din hjemmeside (Hvilket altid er en god ide at have!)

Derefter, hvis problemet ikke er løst kan du altid bede om dine penge tilbage gennem paypal. De er rigtig gode til at håndtere sådanne sager, og 99/100 gange er det muligt at få sine penge tilbage.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 18:03

Vent en dag eller to og se om han svarer.

Ellers kan du "Dispute a transaction" - altså du kan be om at få dine penge tilbage.
Du findet det under Resolution Center.

Du har vist 45 dage, til at be om en refundering via. PayPal, så der er sikkert god tid endnu :-) 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:01

Svært at dispute ikke fysiske varer/ydelser - blot til info..

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 23:52

Maelstrom:

Jeg ved ikke om du mener generelt eller inde på paypal. Som sagt er det ikke særlig svært inde på paypal. De er rigtig gode til at tage holdning til det og sætter sig ind i problemet. Det er i hvert fald min personlige erfaring.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 23:55

Mads:

Maelstrom:

Jeg ved ikke om du mener generelt eller inde på paypal. Som sagt er det ikke særlig svært inde på paypal. De er rigtig gode til at tage holdning til det og sætter sig ind i problemet. Det er i hvert fald min personlige erfaring.

Ok det er ikke hvad jeg har hørt fra mange. Det er elektroniske varer/services du snakker om, og ikke fysiske produkter?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 00:28

Jeg har selv oprettet en 'dispute' to gange på en elektronisk service - begge gange fik jeg medhold og mine penge tilbage.

Du har måske oplevet anderledes? 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 01:02

Nej heldigvis :) Digitale services bør ikke være et problem hvorom digitale produkter kan være det.

Hjælp til hjemmeside må nok betegnes som service, så det er vigtigt at det ikke angives som et færdigt produkt der er købt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

LinkCentralen.dk:

Kan jeg evt trække mine penge tilbage igennem paypal eller ?

Hvis du brugte 2 sek på Paypals side, så havde du allerede svaret Smile

https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Marketing/securitycenter/buy/Protection-outside 

og

https://cms.paypal.com/dk/cgi-bin/marketingweb?cmd=_render-content&content_ID=ua/BuyerProtComp_full&locale.x=da_DK#13. PayPal Buyer Protection

Der kan du under punkt 13.3 læse, at services og access to digital content ik er dækker af buyers protection. Med andre ord, så har du næppe en god sag...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)