| 
                             Hej Amino'er, Er der nogen der kan svare mig på, om man kan få mængderabat nogen steder, hvis man køber fire nye iPads? 16 eller 32 GB. Helst 2'eren. Mvh Alexander Ahle Bæk :)  | 

Mit gæt vil være ja - i omegnen 5-50 kr. pr. styk.
             Debat

| 
                             Hej Amino'er, Er der nogen der kan svare mig på, om man kan få mængderabat nogen steder, hvis man køber fire nye iPads? 16 eller 32 GB. Helst 2'eren. Mvh Alexander Ahle Bæk :)  | 

| 
                             Kender du et sted? Det er bedre end ingenting! :)  | 

Har du en side? :-P  | 

Er det tilladt at købe gennem sine egne links?  | 

| 
                             Så det kan godt gøres billigere end det her? :) Tak for jeres svar. Jeg har en nystartet side på WordPress med nogle venner. Tanken har strejfet mig med at købe igennem vores eget link, men siden er under opbygning og det vil tage en del tid før den er klar til det formål. Mvh Alexander Ahle Bæk :)  | 

| 
                             Gå ned i din lokale Fona og forhandl med dem. Jeg fik 5% rabat ved køb af 1 stk. :)  | 

Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk
| 
                             Hvis den må være renoveret/refurbished så har Datamarked.dk nogle meget tilfredse ipad2 kunder. http://www.datamarked.dk/apple-ipad-2_999.html Jeg er sikker på, at de kan finde en rigtig god pris til dig.  |