Just do it.. Så får du selv en indblik i hvordan det kommer til at fungere..
Hvis det har en effekt så fortsætter du ellers så dropper du..
Mht så kan du få dine kunder til at registerere deres aldre under oprettelse af konto og dermed kan du heraf sortere din 'gaver' ..
Først og fremmest god pointe!
Vedr. at registrere deres alder så beder jeg ikke mine kunder om at oprette en konto ved købet. Det er faktisk slet ikke muligt at oprette en konto på hjemmesiden, hvilket er helt bevidst. Men det betyder også, at jeg ikke har så let adgang til deres alder
I første omgang tænkte jeg 'fed idé' - For slips online købes jo af 20-30 årige fyre........
Efterfølgende tænkte jeg, hvad så med dem der køber slips til andre?
Jeg er sikker på at det vil give omtale, men jeg er også ret sikker på at det ikke kun vil give god omtale.
Jeg tror jeg ville prøve det, mener dog trods alt ikke det kan gå værre, end at du kan holde op igen. Men vær forberedt på nogle sure mails... Og sikkert en masse sjove!
Helt enig. Man skal i hvert fald være ret opmærksom på sit publikum, hvis der skal kondomer med posten. F.eks. ville jeg ikke sende det af sted til kunder der ikke har en alder mellem ca. 18 og 26 år.
Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.
Jeg kan ikke helt finde linket mellem et slips og et kondom... Desværre. Altså, jeg kan godt se hele den der "slips/byen/score/kondom" ting, men så alligevel.
Jeg er all-in for idéen med at sende et eller andet med til kunderne, men et kondom... Not so much.
Der var én i et tidligere svar der foreslog tyggegummi, en slipsebindingsmanual eller lignende - dét er bedre. Et kondom giver (på trods af de gode hensigter, og man skal passe på sig selv og bla bla) en lidt "lummer" atmosfære, og jeg er ikke helt sikker på hvor funky dét er.
Jeg er lidt ud over din primære målgruppe, men hvis jeg købte et slips hos dig, og pakkede pakken op mens konen+ungerne stod og gloede, og der så var et kondom med, ville min primære reaktion være "what the fuck?!". ;)
Jeg ville squ også have det lidt sådan underligt at få et par kondomer med et slips jeg havde bestilt, synes ikke det hænger sammen. Kunne forstå hvis du havde en shop som solgte sådanne ting. Synes du burde gøre det muligt for folk selv at vælge om de vil have det med i deres pakker også give muligheden ml. kondom og tyggegummi også hvis du ikke synes det er for sjofelt kunne du smide teksten(hvis det er muligt): "Vælg selv dit gummi". Smider du bare kondomerne ind i pakken kan det måske give nogle kunder et problem: Fx. som Søren K. skriver, er det nok lidt akavet, hvis ens børn ser det, eller man ender nok med et forklaringsproblem, hvis kæresten/konen, som er fast partner ser at man har nye kondomer liggende. En pige på 10-12 år, som bestiller et slips til sin far i gave og får et par kondomer som hun ligger på værelset og forældrene ser det, tror jeg også vil give nogle problemer.
Det er bare min holdning :)
Derudover kan jeg se at mange siger de ville fortælle det til venner o. lign. Personligt får nogle gratis kondomer ikke mig til at fortælle det videre til andre, men jeg ville nok overveje at handle igen, hvis de er i ordentlig kvalitet og faktisk bedre end andre kondomer som findes på markedet og prisen var ok på de varer jeg køber.
Personligt ville jeg se det som en ret useriøs butik, en æske lakridser eller eller noget i den stil er helt fint, men forretningsfyren der køber et slips og får et kondom med ?? Øh jeg ville undre mig en hel del og ikke positivt .
Om ikke andet skal I alle i hvert fald have et stort tak for de mange inputs. Det er altid godt at høre andre folks meninger, og det har helt bestemt gjort mig en hel del klogere på, hvordan jeg bør gribe sagen an.