Hej Thomas
Umiddelbart virker websitet pænt, simpelt og overskueligt, og det er jo altid et plus.
Dog tog det mig lidt tid og en den klik at finde ud af, hvilket produkt I tilbyder. Og det skal gerne være tydeligt fra første øjekast.
Teksten "Gør det nemt til tilmelde sig dit arrangement og spar tid!" er ikke helt skarp nok. Jeg tænker noget a la "Spar tid med tilmelding via NemTilmeld!" Den er jeg godt nok heller ikke helt vild med, men jeg kan ikke lige komme på noget bedre
Men jeg synes i hvert fald, den skal gøres kortere og mere lige i øjet.
Teksten, som forklarer, hvad NemTilmeld er, synes jeg heller ikke sælger det godt nok. Et godt råd er at tale direkte til læseren.
I skriver "Dermed slipper vores kunder for det tidskrævende, manuelle arbejde i forbindelse med tilmelding og registrering." Man må antage, at læseren er en, der søger et tilmeldingsprogram (eller hvad man kan kalde det). Derfor ville jeg skrive "Dermed slipper du for det tidskrævende, manuelle arbejde i forbindelse med tilmelding og registrering."
I skriver også "Vi sørger for, at deltagerne nemt og sikkert kan gå ind på vores hjemmeside NemTilmeld.dk og klare tilmelding og betaling...". Jeg synes ikke helt, det forklarer, hvordan systemet fungerer.
Lad os sige, at jeg driver en virksomhed, som afholder en masse arrangementer, og jeg skal have gjort tilmeldingsprocessen nemmere. Hvad sker der så, når jeg vælger NemTilmeld? Får jeg implementeret en tilmeldingsformular på mit eget website, hvor alle informationer ryger over i en database hos NemTilmeld? Eller får jeg et link til en tilmeldingsside, som ligger et sted på NemTilmeld.dk? Det er der, jeg bliver forvirret over det præcise produkt.
Selve pointen med NemTilmeld er jeg vist med på efter at have læst på websitet, men det er selve implementeringen af løsningen, som jeg er usikker på. Måske det står et sted, og jeg bare ikke har læst grundigt nok. Men jeg har kigget ret grundigt, synes jeg, så jeg er nok ikke den eneste, der kan finde det.
Et par andre småting:
"Om os" og "Support" står med kursiv i menuen. Er der nogen grund til det?
Jeg er enig med Martin - referencer ville være en rigtig god ide.
Jeg savner at kunne klikke mig videre fra nyhederne. Der ser ikke ud til at være et arkiv, så man kan se ældre nyheder.
Udnyt gerne footeren lidt mere. Den virker tom, fordi alle genvejene er venstrestillet.
Når man klikker på "Prøv det nu", kommer man videre til en formular, som skal udfyldes. Man afslutter ved at klikke på "Til Betaling". Det virker misvisende, at man klikker på "prøv" og så skal betale for det. At prøve noget er i min verden gratis. Så hvis I har mulighed for det, ville det være en rigtig god ide at lave en testudgave, så man kan prøve det af, før man køber. Ellers synes jeg, teksten skal hedde "Køb det nu" i stedet for "prøv.
Det var vist det
Held og lykke med sitet, jeg synes det ser rigtig lovende ud.
God weekend