Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foråret er her, og det er tid til nyt design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er lige nu igang med at redesigne mit online portfolio, og har derfor brug for jeres feedback.

Jeg ønsker at lave en et sidet portfolio (one page portfolio), hvor der bl.a. skal leges med CSS3 og jQuery.

Jeg er igang med design processen, og synes selv jeg er godt tilfreds indtil videre, men vil gerne høre input, ris/ros fra jer.

Designet kan ses her 

På forhånd tak og ser frem til at høre fra jer

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:59

Fed side! Jeg kan personligt godt lide den, da jeg synes den er nytænkende. At det i princippet er en lang 'flyer' som man så skal navigere rundt på er rigtig fedt og godt lavet.

Som du selv skriver er det kun design indtil nu - kommer der links i elementet, til f.eks. sociale netværk og Amino Freelancer?

Ellers synes jeg altså det er ret godt, og innovativt lavet. Jeg tror ikke jeg er stødt på en hjemmeside med den opbygning før!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05

Hej Kasper,

Tusind tak for din feedback.

Jeg var lidt usikker på om konceptet vil fungere i DK - Det er efterhånden meget populært i udlandet, og ville derfor prøve det af.

Når designet er 100% færdigt bliver siden udviklet i XHTML, CSS2/3 og jQuery - samt implementering i Wordpress.

Der vil bl.a. komme links til amino freelancer og andre sociale sider, samt jeg regner med på bloggen at kunne linke til forskellige "venner" eller folk jeg ser op til.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)