Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange benytter online hosting-guides?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tidligere benyttet dig af de online guides til valg af hostingudbyder, såsom www.web-oplysningen.dk ?

Dette debatindlæg oprettes med baggrund i at undersøge, hvordan private såvel som erhverv udvælger deres hostingudbyder. 

Hvorfor valgte du netop din udbyder?

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:39

* Jeg har set på sådan nogle sider, men ikke valgt hosting ud fra en.

* Valgte den udbyder jeg benytter (Mlhosting.dk) på grund af prisen i forhold til hvad jeg fik. Stod akut og skulle bruge et webhotel, da den tidligere jeg benyttede på ingen måde ville få mit domæne til at virke igen. Et par søgninger på google og valget faldt på Mlhosting - og har nu benyttet dem siden de startede. Mit valg af udbyder har så vist sig at være ganske fornuftigt, da det har givet meget mere end bare en webhotel udbyder :D

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:46

Tak for dit svar Kim.

Det kunne jeg faktisk bruge til rigtig meget Skype-Smile Så jeg håber flere vil smide en hilsen på det.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Jeg vælger mine hosting firmaere ud fra personlige anbefalinger og ikke affiliate sider og lignede...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 16:02

Tommy Mærsk:
Jeg vælger mine hosting firmaere ud fra personlige anbefalinger og ikke affiliate sider og lignede...

Ja, vi har også erfaret at de fleste vælger udbyder på baggrund af personlige anbefalinger. Men når du får en sådan anbefaling, er det så langt mere underordnet med pris, stabilitet m.m., i forhold til hvis du selv havde fundet virksomheden på nettet

Med dette mener jeg, om man som kunde er langt mindre kritisk overfor udbyderen når man får en personlig anbefaling?

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:09

Jeg har altid været glad for Meebox og har aldrig hørt folk snakke dårligt om dem.
Derfor har jeg valgt Meebox. Ellers har jeg altid haft gode oplevelser med Unoeuro.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14

Hvis jeg selv havde fundet virksomheden, ville jeg stadig høre fra partnere og kollegaer at det var et ok firma, uanset pris, oppe tid osv, selvfølgelig skal pris og services passe til mine behov, men ville aldrig ligge mine hjemmesider et sted uden anbefaling fra en jeg kender, det er trods alt ens indkomst der kommer derfra...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 16:36

Hej Tommy

At du/langt de fleste foretager købsbeslutningen på baggrund af personlige anbefalinger siger selvfølgelig sig selv: Andres oplevelser med en virksomhed er langt mere værdifuldt end den skrevne tekst, som virksomheden selv har rettet til - det er jo også derfor at sider som Trustpilot er blevet et populært medie til at kontrollere virksomhederne.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:45

Er der andre der vil bidrage?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:47

Jeg har selv valgt hosting udfra andres anbefalinger - og så ved at kigge nærmere på, hvordan webhotellet kunne opfylde mine behov.

Det gav mig i efteråret idéen til at lave Webhotel-Tjek, hvor jeg forsøger at samle det hele - både specifikationer og priser, og senest muligheden for at skrive og læse anmeldelser af de forskellige produkter.

Efter lanceringen af anmeldelsessystemet, kan jeg se en tendens til, at der er større interesse for de produkter, som er blevet anmeldt af brugerne.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)