Uanset om du har en webshop eller en simpel hjemmeside, kan Google AdWords bruges til at skaffe flere kunder. Jeg er AdWords certificeret og vil gerne hjælpe dig godt i gang/videre med AdWords. Derfor har jeg lavet følgende Amino-tilbud: Lad os starte med en indledende snak om din hjemmeside og ønsker for annonceringen. Husk: det er uforpligtende og der er ingen dumme spørgsmål - så fyr løs :-) Herefter vil jeg foreslå et af følgende to tilbud: Tilbud 1 - For dig der ikke bruger AdWords endnu: - Jeg installerer/gennemgår Google Analytics på din hjemmeside (på denne måde kan vi bedst dokumentere og optimere effekten af annonceringen) - Jeg opretter din nye AdWords-konto og tilføjer en kupon på 650 kr. - Jeg opsætter og lancerer din første kampagne (budgetter, annoncer, søgeord, mm.) - Jeg overvåger kampagnen og laver 2 timers optimering af effektiviteten Pris: DKK 1.000 (eks. moms) Tilbud 2 - For dig der allerede bruger AdWords: - Jeg installerer/gennemgår Google Analytics på din hjemmeside - Jeg gennemgår eksisterende kampagner og opretter evt. ny (budgetter, annoncer, søgeord, mm.) - Jeg overvåger kampagnen og laver 2 timers optimering af effektiviteten Pris: DKK 1.000 (eks. moms) Efter den første måned sender jeg en statusrapport, hvor du selv kan se resultaterne. Jeg er sikker på, du gerne efterfølgende gerne vil fortsætte samarbejdet, men det er selvfølgelig ikke et krav ![]() Hvis dine behov er anderledes end beskrevet, synes jeg, vi skal tage en snak og finde en løsning, der passer netop dig. Med venlig hilsen Andreas Beruf.dk |
Hej Andreas
Jeg lancerer et produkt til det amerikanske marked her indenfor et par uger som jeg godt kunne tænke mig at teste med AdWords - men min egen tid er pt brugt med at pudse det sidste af på produktet og finde affiliates, så kunne godt bruge lidt hjælp til adwords delen.
Send mig gerne en PM.