Hej Aminoer.
Jeg har læst en tråd med en person som havde problem med at tale til foredrag osv. Tror jeg det var, men det er ikke det vi skal snakke om nu. Der var mange aminoer som hjalp ham med links osv. Og så er det nu min tur med mit problem. Jeg mener selv jeg har et af de største problemer ligenu, og ved ikke hvordan man skal komme af med dette problem. Mit problem er at jeg ikke kan være sammen med andre folk. Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare. Jeg har gået på en helt normal skole, hvor det begyndte at blive et problem med mit ADHD hvor jeg så flyttede til en specialklasse. Efter det skete gik det ned af bakke med at være sammen med andre, som resulterede i at som tiden gik, kunne jeg ikke finde ud af det. Derfor spørger jeg jer til råds om hvordan man kan arbejde det op igen, eftersom det bliver mit største problem med arbejde og iværksætter. Hvis i har andre spørgsmål må i gerne skrive herinde eller pm/pb. Hilsen René Dyhr |
Beklager at jeg ikke ved mere omkring ADHD, derfor disse spørgsmål. Når du skriver at du ikke kan være samme med andre er det så fordi du bliver fysisk dårlig og fx. kaster op, bliver du bange, eller lign. eller er det mere fordi du mener at "omgivelserne" har svært ved at håndtere den person du er?