Jeg kan ikke tilbyde Kina produktion, men muligvis jeg kan lave samme her på Madagascar. Jeg arbejder som agent med tekstiler - primært i denim og bomuld til danske tøj producenter.
Send mig en mail på mikkel@intnet.mu og vi kigger på det.
Det lyder til at i er på begynderstadiet til en større forretning og muligvis en større succes Så derfor vil jeg lige benytte lejligheden til at lægge en lille note ind om at i skal huske på de mange fordele ved salg online. Når i når så langt med jeres forretning, at i overvejer en webshop, så tilbyder Danhost en med det mest brugervenlige administrationssystem! Designet kan i få lavet unikt til jer fra 6.000,- af, eller i kan vælge Basis Webshop til 500,- der har mange designmuligheder indenfor mere faste rammer.
Men alt i alt skal i have held og lykke herfra.
Med venlig hilsen Kathrine Svendsen, Danhost
Fra et tidligere Amino-indlæg vedr. produktion i Kina:
Jeg har en outsourcingvirksomhed, med en gren i Kina. Det vil sige at jeg har en medarbejder som personligt møder op på fabrikken og forhandler priser og holder øje med at produktionenen går som det skal, at der ikke sker nogle misforståelser og vi sørger for at få transporteret dine varer til Danmark, da vi både er import og eksport godkendt.
Hvis du vil høre mere er du velkommen til at skrive til mig:
Mvh Steffen Petersen YBP - Your Business Partner YBP.5800@Gmail.com Cvr-nr: 33 086 172