Hej Amino'er! Jeg står lige pt. i en situationen, hvor jeg som så mange andre, har en kanon idé. Mit problem er, at min idé ikke kan bringes til live, uden hjælp. Min idé er baseret på en webside, og jeg har ikke selv kundskab til IT programmering, opbygning af sites osv. Jeg står og mangler en partner, eller flere, som har kundskab til at kunne udvikle hele hjemmesider. Vi snakker om total løsning. Jeg har undersøgt flere firmaer som tilbyder hele pakken, hvor jeg stadig vil stå alene med idéen, men prisen hertil er urealistisk. Jeg har igennem flere aftener nu søgt efter steder hvor jeg kan finde personer med disse kundskaber, uden at de er tilknyttet firmaer. I sidste ende søger jeg vejledning fra JER om hvor man kunne tænke sig, at kunne få sig nogle kontakter i denne branche. Uddannelses steder? Hvilke uddannelser befinder disse personer sig på? Andet? Håber i kan hjælpe! Nikolaj Kapteina. |
Der findes ganske mange personer som kan være din potentielle partner herinde. Du bliver bare nødt til at lokke lidt - hvad kan du tilbyde? Fortæl lidt om dig, fortæl lidt om din ide, fortæl lidt om rollefordelingen (det er også vigtigt at nævne hvad du skal lave, mens vedkommende sidder og koder løs på et system).
Husk på, at det er dig der leder efter hjælp, så du bliver nødt til at være imødekommende. Og husk på der er mange hver dag der leder efter hjælp ligesom dig, så det er ikke nok med "Jeg har en supergod ide som kommer til at revolutionere den måde vi tænker på [X] i fremtiden. Skriv en PB/email hvis du vil vide mere".
Held og lykke.