Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, hvor finder jeg website udviklere/programører

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg står lige pt. i en situationen, hvor jeg som så mange andre, har en kanon idé.

Mit problem er, at min idé ikke kan bringes til live, uden hjælp.

Min idé er baseret på en webside, og jeg har ikke selv kundskab til IT programmering, opbygning af sites osv. Jeg står og mangler en partner, eller flere, som har kundskab til at kunne udvikle hele hjemmesider.

Vi snakker om total løsning. Jeg har undersøgt flere firmaer som tilbyder hele pakken, hvor jeg stadig vil stå alene med idéen, men prisen hertil er urealistisk.

Jeg har igennem flere aftener nu søgt efter steder hvor jeg kan finde personer med disse kundskaber, uden at de er tilknyttet firmaer.

I sidste ende søger jeg vejledning fra JER om hvor man kunne tænke sig, at kunne få sig nogle kontakter i denne branche. Uddannelses steder? Hvilke uddannelser befinder disse personer sig på? Andet?

Håber i kan hjælpe!

Nikolaj Kapteina.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 02:05

Der findes ganske mange personer som kan være din potentielle partner herinde. Du bliver bare nødt til at lokke lidt - hvad kan du tilbyde? Fortæl lidt om dig, fortæl lidt om din ide, fortæl lidt om rollefordelingen (det er også vigtigt at nævne hvad du skal lave, mens vedkommende sidder og koder løs på et system).

Husk på, at det er dig der leder efter hjælp, så du bliver nødt til at være imødekommende. Og husk på der er mange hver dag der leder efter hjælp ligesom dig, så det er ikke nok med "Jeg har en supergod ide som kommer til at revolutionere den måde vi tænker på [X] i fremtiden. Skriv en PB/email hvis du vil vide mere".

Held og lykke.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 02:26

Hej Mads.

Tak for dit indlæg! Jeg forstår godt eventuel forvirring ved at jeg ikke fortæller særlig meget om idéen, mig selv eller mulighederne. Så en kort uddybning følger;

Jeg er selv 25 år og har erfaring i salg og marketing, på personligt niveau. Jeg har erfaring med salg og præsentation i butikker, og per telefon. Problemet er, at denne idé er meget IT tung. Marketingen er kun op løber, og bliver ikke aktuelt i første bølge af udviklingen. Først når man snakker demo model eller lignende, kan mine talenter komme i brug. Det er derfor meget vigtigt, for mig og min idé, at jeg ikke bare kaster min idé på bordet. Den er unik. Det hører i nok herinde hver eneste dag, men jeg tager ikke chancen.

Det leder mig tilbage til mit egentlige opslag, som måske ikke har været præcist nok. Jeg søger informationer om hvor personer med ovenstående kvalifikationer, rent fysisk befinder sig, personer sidst i deres uddannelse som vil kunne indgå partnerskab og udvikle en demo model sammen med mig, jeg foretrækker at have personer foran mig, da det er der jeg har erfaring.

Man kan aldrig være for, forsigtig. Jeg har desværre en bekendt som undergik flere års retsager og turmult med en person som "stjal"/kopierede en idé fra ham, dog ikke igennem Amino, men det skete ved han løftede sløret uden at der var skrevet NDA eller noget som helst.

Mvh Nikolaj Kapteina

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:17

Jeg ville prøve elance.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 06:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 07:19
Hej kapteina.

Jeg har en virksomhed i min portefølje af selskaber, som kan hjælpe dig...

Kunne være interesseret i t høre mere og er vandt til at arbejde sammen under NDA'er..

Skriv evt. Til mre@substantial.dk, så kan vi skrive sammen der...

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 07:58

Hej Nikolaj

Det lyder til at din idé er ret omfattende, så hvis ikke du har held med at finde en privatperson med de rette kundskaber, vil jeg oplyse dig om at Danhost har egne IT-programmører på et meget højt niveau, hvormed du kan blive fremtidsikret med din investering i dit unikke website

Prisen afhænger ganske rigtig af projektets omfang, men det kan vel ikke skade at høre nærmere? Hvordan havde du forestillet dig dit budget hertil?

Men ellers må du have held og lykke med din hemmelige forretningsidé Skype-Smile

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 07:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er hvordan en potentiel samarbejdspartner vil læse dine indlæg her i tråden:

På plussiden:
- Du har en kanon ide som ikke vil fortælle om

På minussiden:
- Din ide er desværre ikke fantastisk nok til at en business-case hænger sammen i forhold til at samarbejde med et firma der skal have rigtige penge.

- Hoveddelen af projektet er det din samarbejdspartner skal gøre, ergo du har sådan set kun ideen og søger dermed en der vil investere sin tid og arbejdsindsats mens du kigger på fra sidelinien.

- Du er ikke villig til at åbne op for din fantastiske ide, som måske kun er fantastisk for dig.

Derfor:
- Få flere ting over på plussiden, så er der måske en af de mange dygtige programmører herinde der byder sig til, jeg tror ikke du finder et bedre sted end herinde til at finde din samarbejdspartner. Ting du ku tilføje til plussiden ku være:

- har du helt speciel know-how til området, som gør dig unik?
- har du kontakter som kan være helt esentielle for projektets succes?
- har du kapital til evt. markedsføring
- få lavet en business-case der bekræfter den gode ide (altså at indtægter står mål med arbejdsindsats/udgifter)
- åben lidt op for ideen, er det en ny unik dating side et CRM-system eller hvor er vi?

/Arco

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)