Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejder på nyt website - er min forside SEO-venlig ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg er selvstændig og freelancer som digital Art Director / grafisk designer. Jeg har længe haft et portfolio, som bare er en række screenshots af udvalgte projekter. Nu har jeg besluttet at jeg vil have en ny side, i håb om at få gode nye kundekontakter.

Hvad siger i SEO-kyndige? Er min forside optimal i forhold til de ting der skal til for min side er let at finde, eller

har nogle af jer nogle gode råd til hvad jeg kan gøre bedre? Jeg er stadig kun i design-fasen.

http://www.symbiotic.dk/symbiotic2012

På forhånd tak.

Vh Allan Marcuslund

Symbiotic

Digital freelance Art Director / grafisk designer af Web og Apps.

Portefølje: www.symbiotic.dk • Skype: allanmarcuslund • Mail: am@symbiotic.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:04

Jeg ville nok få noget reel tekst i den slider, det ved jeg ikke om er din ide med den, men som det ser ud, ligner det kun billeder der skal køre i den slider.

forsiden ville jeg ikke bruge som en "om dig" side, men i stedet få skrevet noget af alt det du kan tilbyde.

Det er selvfølgelig nemmere at se alt sammen, når du har fået det ud på nettet/ på en lukket server.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 2. Feb 12
Skrevet kl. 00:09

Tak for svar.

Slideren er ment hovedsageligt til billeder ja, men også nogle overskrifter. Måske er det en god idé at vægte teksten højere end jeg har tænkt mig.

God pointe med at fortælle mere om hvad jeg tilbyder i stedet for noget om mig som person. Har det noget at sige for SEO?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:13

Symbiotic.dk:
Slideren er ment hovedsageligt til billeder ja, men også nogle overskrifter. Måske er det en god idé at vægte teksten højere end jeg har tænkt mig.
Ja tekst er en vigtig del af SEO og online synlighed.

Symbiotic.dk:
God pointe med at fortælle mere om hvad jeg tilbyder i stedet for noget om mig som person. Har det noget at sige for SEO?
Ja selvfølgelig har det det, jeg formoder du gerne vil findes når folk søger efter det du tilbyder. ikke at det ikke kan lade sig gøre på andre måder, men skriver du også om det, så er det lidt nemmere :)

MVH kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 2. Feb 12
Skrevet kl. 00:24

Hehe ja det er klart, men jeg tænkte om det var vigtigt at det var på forsiden, for ellers havde jeg bare tænkt mig at have den info på én af de andre sider. Bliver forsiden prioriteret højest af Google?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:31

Symbiotic.dk:

Hehe ja det er klart, men jeg tænkte om det var vigtigt at det var på forsiden, for ellers havde jeg bare tænkt mig at have den info på én af de andre sider. Bliver forsiden prioriteret højest af Google?

Forsiden bliver kun prioriteret højere af Google, fordi det typisk er den som folk vil linke til og omtale på nettet.

og derfor vil forsiden typisk også være den der er nemmest af få til at rangere højere på nogle af de ord som du gerne vil frem på. Forsiden ville jeg bruge til at forklare hurtigt hvad du har med at gøre, hvad du tilbyder eventuelle kunder. På andre dybere sider kan du så forklare det lidt dybere, eventuelt med priser, og anden relevant info for selve produktet.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan

Det har desværre intet med søgemaskineoptimering at gøre når den eneste tekst der står på din hjemmeside er dette:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"> <title>Symbiotic - Freelance Art Director / grafisk designer v/ Allan Marcuslund.</title> <style type="text/css"> <!-- html {  height: 100%;  } body {  margin-left: 0px;  margin-top: 0px;  margin-right: 0px;  margin-bottom: 0px;  background-image: url(symbiotic2012.jpg);  background-repeat: no-repeat;  background-position:top center;  height:1050px; } --> </style></head>  <body> <div style="height:100%;" onclick="location.href='index.htm'"></div> </body> </html>

Det tjener ikke noget formål at køre et komplet kursus i søgemaskineoptimering i denne tråd for du skat starte helt forfra.

Du kan evt. starte med at hente "Light" udgaven i linket herunder.

Mvh,
Christian

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 01:44

Christian iMARKETING:
Det tjener ikke noget formål at køre et komplet kursus i søgemaskineoptimering i denne tråd for du skat starte helt forfra.

Hej Christian

Nu linket trådstarter jo rent faktisk kun til et billede og ikke en rigtig hjemmeside. Tror han mener hvordan en forside skal bygges op, for at opnå en god SEO.

Mvh Mikael

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 02:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian iMARKETING:

Hej Allan

Det har desværre intet med søgemaskineoptimering at gøre når den eneste tekst der står på din hjemmeside er dette:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"> <title>Symbiotic - Freelance Art Director / grafisk designer v/ Allan Marcuslund.</title> <style type="text/css"> <!-- html {  height: 100%;  } body {  margin-left: 0px;  margin-top: 0px;  margin-right: 0px;  margin-bottom: 0px;  background-image: url(symbiotic2012.jpg);  background-repeat: no-repeat;  background-position:top center;  height:1050px; } --> </style></head>  <body> <div style="height:100%;" onclick="location.href='index.htm'"></div> </body> </html>

Du kan evt. starte med at hente "Light" udgaven i linket herunder.

Mvh,
Christian

noget lidt underligt at skrive, læs lige hvad trådstarter skriver.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 2. Feb 12
Skrevet kl. 07:58
Aha, rart at vide. Kan jeg ellers optimere forsiden yderligere ved feks. at få flere links på eller mere tekst, eller..? Hvad skal der til?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)