Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook sider med mange LIKES!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager jeg fejl hvis der før i dette forum har været nogle solgte deres facebook sider. 

Hvis ja, er der så nogen derude der gerne vil sælge en af deres sider, gerne 20k likes minimum?

Hvis nej, er der nogen der før har skaffet grupper mange likes?

Det skal være en dansk gruppe med danske likes.  

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skaffet rigtig mange likes til grupper, men det er ikke noget du kan gøre længere. I hvert fald ikke lige så let.

For et halvt år siden var der en funktion der gjorde, at når du likede en page, kom det op på dine venners startside. f.eks.

Robert synes godt om "50.000 likes og min far sælger mig" og 22 andre.

Den funktion er der ikke længere, og det er blevet betydeligt sværere at skaffe likes til sin side, medmindre du rammer en god niche. 

Desuden kan det heller ikke betale sig at købe facebooksider - medmindre de er sindsygt billige, eller gratis - siderne er for det meste total døde efter reklamespam eller inaktive pga. for lidt aktivitet. Hvis du er heldig at finde en side der har mange aktive medlemmer og højt antal likes, er det ofte fordi ejeren sætter stor pris på sin side og den har en meget høj værdi for personen. Så den kan ikke købes billigt.

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Plus at de likes ofte ikke er rigtige mennesker alligevel, så er der jo ingen værdi i at have så mange likes.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Forsberg:
Den funktion er der ikke længere,

Funktionen findes faktisk stadig, men den er bare blevet nedprioriteret markant i Facebooks Algoritme, så beskeden bliver kun vist, hvis der ikke er særlig meget andet relevant at vise i nyhedsstrømmen på det givne tidspunkt.

Resten er jeg dog rimelig enig i.

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Forsberg:
Desuden kan det heller ikke betale sig at købe facebooksider - medmindre de er sindsygt billige, eller gratis - siderne er for det meste total døde efter reklamespam eller inaktive pga. for lidt aktivitet. Hvis du er heldig at finde en side der har mange aktive medlemmer og højt antal likes, er det ofte fordi ejeren sætter stor pris på sin side og den har en meget høj værdi for personen. Så den kan ikke købes billigt.

Der er jeg sgu uenig..

Det er nemt at få gang i en side igen, og selv de mest inaktive og reklamefyldte sider, ville jeg sagtens kunne få gang i - man skal bare vide hvordan.. Smile

- Jonathan

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Merrild Madsen:
Det er nemt at få gang i en side igen, og selv de mest inaktive og reklamefyldte sider, ville jeg sagtens kunne få gang i - man skal bare vide hvordan.. Smile

"Problemet" er, at en af faktorerne i Facebooks Edgerank er relationen mellem den enkelte fan og Facebook Siden, og hvis denne relation ikke er blevet holdt vedlige i f.eks. et år, er det svært at skyde gang i den igen - men selvfølgelig er alt muligt, hvis man arbejder hårdt nok.

Derudover overholder den slags Facebook Sider ikke Facebooks Regler, hvorfor der altid vil være en risiko for, at den bliver slettet - og der skal ikke mange anmeldelser til, før Facebook kigger på den.

Generelt bør man holde sig fra den slags "Facebook ulovligheder". Hvis man ikke kan få særlig mange Facebook Fans til sin side, så skyldes det i mange tilfælde nok, at man ikke har et særlig "likeable" brand - eller at man bare har en forkert forståelse for, hvordan man bruger Facebook i sin markedsføring

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:

Jonathan Merrild Madsen:
Det er nemt at få gang i en side igen, og selv de mest inaktive og reklamefyldte sider, ville jeg sagtens kunne få gang i - man skal bare vide hvordan.. Smile

"Problemet" er, at en af faktorerne i Facebooks Edgerank er relationen mellem den enkelte fan og Facebook Siden, og hvis denne relation ikke er blevet holdt vedlige i f.eks. et år, er det svært at skyde gang i den igen - men selvfølgelig er alt muligt, hvis man arbejder hårdt nok.

Derudover overholder den slags Facebook Sider ikke Facebooks Regler, hvorfor der altid vil være en risiko for, at den bliver slettet - og der skal ikke mange anmeldelser til, før Facebook kigger på den.

Generelt bør man holde sig fra den slags "Facebook ulovligheder". Hvis man ikke kan få særlig mange Facebook Fans til sin side, så skyldes det i mange tilfælde nok, at man ikke har et særlig "likeable" brand - eller at man bare har en forkert forståelse for, hvordan man bruger Facebook i sin markedsføring. 

Nej, det er rigtigt de er "farligere" at sidde inde med, end dem der ikke har haft slået reklamer op. Men hvis siden alligevel skal bruges til reklamer, så er det vel hip som hap..

Ja, jeg er helt enig i, at det selvfølgelig er det bedste helt at holde sig væk. Men hvis man ikke er bange for at tage chancer og gerne vil tjene lidt ekstra lommepenge, så mener jeg at de useriøse Facebook Sider er det rigtige. Smile

- Jonathan

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

En tilføjelse til de andre, som mener det er svært at få gang i facebook sider, så kan man dele billeder og videoer, ud i sine grupper, hvor hvis éns fans "synes godt om" enten billedet eller videoen, så slås dette billede eller denne video op på brugerens væg...
En lille og fin viral effekt ;-) 

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var mere for at markedsføre min forretning, men hvilken måde er så den bedste at markedsføre et produkt på? 

Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fallenwarrior:
Tager jeg fejl hvis der før i dette forum har været nogle solgte deres facebook sider. 

Hvis ja, er der så nogen derude der gerne vil sælge en af deres sider, gerne 20k likes minimum?

Hvis nej, er der nogen der før har skaffet grupper mange likes?

Det skal være en dansk gruppe med danske likes.

Jeg kan godt skaffe dig en side med 21K likes.. hvis du stadig er interesseret. Send en mail på andreasslinkert@gmail.com hvis det er noget. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)