Jeg kunne godt tænke mig at i evt. kunne hjælpe med at fortælle lidt om hvordan man opbygger et Affiliate site såsom f.eks. http://havefraeser.dk/ (de er bare brugt som eksempel).
Hvor på nettet kan jeg finde information om hvordan man opbygger et sådan site bedst muligt. Her tænker jeg på følgende:
- Hvilket CMS bruges bedst - Hvilket plugin's bruger i for at kunne administrere et sådan site (i henhold til CMS systemet) - Hvilke partner sites bruger man for at kunne lave sådanne Affiliate aftaler
Jeg ved godt at det for den menige Affiliate mand/kvinde er "common knowledge" - men jeg kunne godt tænke mig hvis der var en venlig sjæl der godt kunne tænke sig at sætte mig lidt ind i det - evt. selv eller ved at kunne linke til steder hvor det tydeligt bliver forklaret hvordan man gør.
Håber at i er friske på at sætte lys under hvordan man kommer godt i gang.
// Martin Friis Guldborg
PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER
Jeg vil nok anbefale WordPress til at gøre det. Har du erfaringer med? For hvis du ikke har, tilbyder jeg gratis opsætning - og jeg vil meget gerne hjælpe dig med det.
Der er nogen ret gode plugin du kan bruge til at lave Affiliate tabeller i WordPress (bl.a. WP Table Reloaded).
Ang. hvilke partner sites du skal bruge, afhænger lidt af hvilket produkt du vil lave en affiliate side om.
Du kan evt. skrive en personlig besked til mig :)
Med venlig hilsen
Jonathan
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Jeg kender til de basale ting i WP og har en lille smugle erfaring, så hjælp til opsætning mener jeg selv jeg har styr på med mindre der er noget ekstra værdi du vil kunne tilføje?
Plugin til Affiliate tabeller kunne jeg godt tænke mig at hører mere om, så jeg sender dig lige en besked.
Partnerne ved jeg godt er afhængig af hvilket produkt jeg vil lave siden omkring - men jeg kunne godt tænke mig hvis der var nogle steder på nettet der kunne henvises til evt. video der kunne forklarer hvordan man kan opbygge det og hvad er det for nogle ting man skal være opmærksom på.
Selv om jeg har kontakten til dig Jonathan så ville jeg hører om der er andre der har input til denne tråd?
// Martin Friis Guldborg
PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER
Der findes rigtig mange WP affiliate sider derude.
Hvad med at opbygge en side ud fra et CSS template som også findes gratis mange steder på nettet?
Dertil kan du opbygge en tabel eller den sammenligningsmodel du selv ønsker og inkludere et xml dokument som du henter priser fra. Det vil gøre din opdatering lettere.