Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konklusion: Personlig blog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oprettede for en god uges tid siden en debat hvor jeg spurgte om en personlig blog kan generere indtægt. I Aminoer svarede allesammen ja, blot at den ikke omhandler om alt, men et bestemt emne.

Jeg har valgt at lave en personlig blog om Affiliate Marketing. Ikke en blog hvor jeg giver en masse råd, fordi at det har jeg slet ikke erfaring til. Mere en blog hvor jeg skriver status opdateringer på mine hjemmesider, samt generelt skriver hvad jeg tjener penge på - på nettet.

Lyder det som en fornuftig ide?
Desuden har jeg også tænkt over navnet, og jeg synes ikke at navnet skal være noget med mit navn at gøre. Kan man godt tillade at kalde den eksempelvis nogle af disse navne:

• Ungindkomst.dk
  • Statusindkomst.dk
  • Ungstatus.dk

Og hvis du ikke synes nogle er gode nok - har du selv en ide? 

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 22:30

Casper Jensen - Affiliate Marketing:
Lyder det som en fornuftig ide?

Som udgangspunkt vil man vel sige, at al opstart lyder som en fornuftig ide. Medmindre det er helt ude i hampen selvfølgelig. 

Antphilosophy gør det vel, det samme gør Pat der har Smartpassiveincome.com, så ja - det kan vel betale sig, hvis kvaliteten følger med. 

Ang. domænenavn har jeg ikke rigtig noget at sige, efter min overbevisning er domænet ikke noget der behøves at indholde søgeord osv, så længe det er en personlig blog. :-) 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05

Marcus Forsberg:
Ang. domænenavn har jeg ikke rigtig noget at sige, efter min overbevisning er domænet ikke noget der behøves at indholde søgeord osv, så længe det er en personlig blog. :-) 

Præcis, det er jeg også blevet overbevist om! :-D

Men hvilket domæne synes du passer bedst til en personlig blog?:-D

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:27

Casper Jensen - Affiliate Marketing:
har du selv en ide? 

Hvis jeg var dig vil jeg helt klart bruge bruge dit eget navn! Casperjensen.dk er nok ikke ledig, men så må du være lidt kreativ fx. affiliatecasper.dk

Hvis jeg kunne zappe tilbage i tiden ville Molia.dk ikke hedde Molia.dk, men ablarsen.dk.

Du får besøgende via det personlige brand du opbygger bl.a. her på Amino og du får personlig branding fordi der er så mange der læser affiliate casper's blog.

- Alexander Baandrup Larsen 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)