Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører jeg min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en artikeldatabase, og folk har taget godt imod den. Folk har skrevet at den er let at finde rundt i, og det mest basale er på plads - det er jeg glad for.

Men der sker bare intet - der er ikke noget brugere på siden.

Så mit simple spørgsmål er: Hvordan får jeg flere brugere/forfattere? Kender du nogle gode steder at reklamere, eller har du forslag til hvordan jeg skal markedsføre den?

Håber på hjælp! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

SEO

Folk søger jo primært på google efter steder at smide sine artikler op.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:40

nu er der kun 3 links til din side og helt ærligt jeg tror folk opretter sig for at få værdi til dem selv så der skal mere end 3 links til siden , så der skal arbejdes lidt for at folk vil oprettet sig , tjek her hvad der linker til dig

det kan synes hårdt med der er mange artiklen databaser så hvorfor skal man lige vælge dig der må du gøre din ekstra god

hvad der kan gøre ekstra god

få links links links til din side

social markedsføring få gang i facebook især lidt twitter og google plus

få lagt en måske et eller andet der gør din side bedre måske du ligger lidt video links på siden , videoer bliver jo højt indekseret i google så dette kunne du udmærket udnytte , du kunne forklare om siden med en video , plus bloggen lidt på siden gerne med en lidt kendt person  , det kan skabe lidt nyhed omkring siden , derved kan du ligge en gangs nyheden ud pressemeddelelse omkring denne unikke siden , kan du få en kendt til skrive på har du kick startet siden , for nu kan du ligge siden ud som nyhed

husk hver gang kendt skriver noget lad nyheden glide ud , derved bringer du løbende lidt boost til siden og så er siden løbende nu

ekstra tips  er der i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 11:26

Det skal nok komme, men det tager tid. Der er efterhånden så utrolig mange artikeldatabaser om buddet, så de fleste artikeldatabaser har jo svært ved at tiltrække artikler nok. Der er kun nogle få som får tilmeldt daglige artikler. De fleste får en del færre artikler. 

Så man skal ikke forvente at folk bare tilføjer en masse lige fra starten. Men skaf siden en hulens masse links, så PR kommer højere op, så der kommer god værdi i at tilføje artikler hos dig. 

Det vil også hjælpe på dine egne rankings i Google og dermed vil folk derude også nemmere få øje på dig. 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)