Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil gerne have feed back på webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har endelig fået startet vores webshop op, og vil meget gerne have noget feedback - den startede ca. 1. marts 2012 og vi kunne godt  bruge flere kunder

nogen der har gode ideer - hvad skal vi evt. lave om på - hvad mangler o.s.v

www.butikabelone.dk

Med Venlig hilsen

Butik Abelone ved Inge Dixon.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:18

Hej Inge,

Tillykke med shoppen..

- Det første jeg nok ville gøre var at fikse de bannere du har på siden. Flere af dem er ret uskarpe

- Jeg trykkede tilfældigvis på denne kategori http://butikabelone.dk/kosttilskudsolier-28 og det ser ikke så godt ud. Ville nok have lidt større billeder der.

- jeg prøvede at lave testkøb men så bliver jeg spurgt om email? Den skal fjernes eller mulighed for at hoppe forbi det som ny kunde.

- Du manger en "om os" side

Hvordan får i kunder? SEO? Adwords? Andet?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:18

I skal tænke lidt mere på første gangs køberen ved jeres checkout. Det ligner lidt at man ikke kan komme videre med mindre man har handlet før. Læg eventuelt en udfyldnings formular under "Har du handlet her før?" boksen.

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 17:42

Hej,

Umiddelbart ok, mht. betalingskort, layout osv.

Designet er ikke specielt spændende.Farverne på købsknapperne, falder i med baggrunden. Overvej at lave dem grønne.

Jeg trykkede på det store billede på forsiden, og endte på en meget teksttung side, måske den skulle have nogle produkter tilknyttet? Det ville da forbedre den landingsside.

Klikker jeg ind på et produkt, går indholdsfeltet ind under højre side.

http://butikabelone.dk/vitaminer-47/al-c-150-kapsler-c-vitamin-p530

Jeg ville gøre mere ud af designet, lave det mere lækkert åbent og luftigt,med mere fokus på produkterne :)

Det var mine 25øre..

Held og lykke med shoppen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:45

titlen den heder velkommen hos dig det er ikke en ret sigende titlen om din siden lav en titlen der siger noget om siden og udnyt gerne at google viser op til 70 tegn det kan give flere klik og besøgene

fodnoten links er meget svære at se da baggrunden farven og tekst farven er næsten ens find farver der er længere fra hinanden så man kan læse det let.

cvr nummer i fodnoten derved let at se i er en virksomhed og det skaber lidt ekstra troværdighed over siden synes jeg

social medier mangler der især google plus facebook og overveje twiiter da google har lagt det ind i sit vurderings grundlag en side er det noget der betyder noget at få en google plus og gerne en masse plus likes og folk kan lettere dele din side med social medier på din side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 20:58

"BOGUDSALG  se under  " Udsalg" i menuen til venstre."

-dette burde efter min mening være et link, folk gider ikke selv at finde det.

Ellers er jeg ret enig med de andre, der mangler lidt design, lidt farve(ikke mere brun) Smile

Og så prøv at tænk på, hvilke folk er tilbøjelige til at trykke på. Få den til at trykke på "læg i kurv" og "til kassen" de skal være grønne, gule eller blå. Det må du have undersøgt, prøv forskellige ting på siden og se, hvad virker bedst.

Med venlig hilsen

Rasmus Juhl

Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:10

Hej Inge Dixon

Først og fremmest tillykke med shoppen. Nu kan det kun gå fremad.

Jeg har kigget siden igennem, og er kommet frem til følgende, som jeg nok ville ændre hvis det var min shop.

• Jeg ville nok vælge at fjerne dit banner "Kontakt Center". Idéen med oplysningerne på forsiden er god nok, men billedet er for slørret. Som Kristoffer Hjerrild også siger, så er mange af bannerne på siden uskarpe.

• Jeg ville nok vælge at lave topbanneret (der hvor dit logo er), lidt mindre - og i stedet gøre mere ud af at gøre logoet synligt.

• Tag et kig på, om ikke du kan få lukket de hvide mellemrum mellem delene på siden. Kan se at der er lidt ude i kanterne, samt over og under banneret med dit logo. Det ville være rart, og få siden til at fremstå bedre.
  • Igen, som Kristoffer Hjerrild siger, så fjern hellere den funktion som gør, at man skal udfylde mailadresse ved køb.

• Ville gerne se et CVR-nummer på forsiden.

• Opret en Facebook-side samt en twitter-profil og implementer dem på din hjemmeside, så du også får de sociale medier med ind over.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 22:54

Tillykke med webshoppen Inge :)

Jeg ville helt klart kigge på dine produktfotos. Hvis du ikke selv kan tage nogle der er i ordentlig opløsning, hvor man kan læse hvad der står på æskerne, så må dine leverandøre da have nogen. Når jeg ikke kan læse teksten på billedet, så bliver jeg sgu lidt mistænksom. (Også selvom jeg kan se at i er e-mærket.)

E-mærket ville jeg nok vælge at teste om ville gøre sig bedre, hvis det var mere synligt i headerdelen. Derudover ville jeg prioritere kundeudtalelserne noget højere så de blev mere tydelige.

That's just my two cents...

Held og lykke med den :)

Mvh.

Janus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)