Jeg har tit set hvor gode folk er til at give lidt kritid og råd til nye hjemmesider herninde, så jeg tænkte at jeg lige ville prøve om jeg kunne være lige så heldig at få nogle guldkorn ud af jer. Såsom hvad det er jeg skal koncentrer mig om på en ny side jeg arbejder på. Siden er: http://hobbytavlen.dk Siden har hentet rigtig stor inspiration fra sidder som facebook og især pinterest. Men mens Pinterest jo er ment som en link samling af billeder, så er Hobby Tavlen ment som en samling af brugernes egne billeder. Altså ideen med siden er at folk de deler et billede af de kreative ting som de laver, og så kan de få feedback i form af "likes" og kommentar. Dette kan de jo allerede på facebook men her er det kun fra ens "venner" mens hobbytavlen er for hele kommunitiet. Jeg vil rigtig gerne hører jeres mening om konceptet og selvfølgelig siden. Hvis I har ideer til hvordan jeg kan promovere den endnu mere sådan at der sker lidt mere på siden end der gør nu tager jeg også rigtig imod det. På forhånd tusind tak. |
Super fornemt! Er det bygget på Bootstrap by Twitter eller er det mig, der er galt på den? :-)
Jeg er så vild med den farve du har valgt til headeren, men det er en smagssag. Når du åbner et billede, så kunne informationerne om billedet godt have lidt mere padding, da det i øjeblikket ser rimelig sammenpresset ud. Det samme med de steder, hvor der er er en border-top på (altså under informationer til billedet), skab noget mere luft mellem linjerne, det ser - som sagt - meget sammenpresset ud.
For at give siden lidt mere, hvorfor så ikke gøre hjertet rødt og taleboblen blå, når man holder henover dem? Blot et lille forslag - håber det kunne bruges.
Held og lykke med projektet!