Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af Hobbytavlen.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tit set hvor gode folk er til at give lidt kritid og råd til nye hjemmesider herninde, så jeg tænkte at jeg lige ville prøve om jeg kunne være lige så heldig at få nogle guldkorn ud af jer. Såsom hvad det er jeg skal koncentrer mig om på en ny side jeg arbejder på.

Siden er: http://hobbytavlen.dk

Siden har hentet rigtig stor inspiration fra sidder som facebook og især pinterest. Men mens Pinterest jo er ment som en link samling af billeder, så er Hobby Tavlen ment som en samling af brugernes egne billeder.

Altså ideen med siden er at folk de deler et billede af de kreative ting som de laver, og så kan de få feedback i form af "likes" og kommentar. Dette kan de jo allerede på facebook men her er det kun fra ens "venner" mens hobbytavlen er for hele kommunitiet.

Jeg vil rigtig gerne hører jeres mening om konceptet og selvfølgelig siden. Hvis I har ideer til hvordan jeg kan promovere den endnu mere sådan at der sker lidt mere på siden end der gør nu tager jeg også rigtig imod det.

På forhånd tusind tak.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 14:50

Super fornemt! Er det bygget på Bootstrap by Twitter eller er det mig, der er galt på den? :-)

Jeg er så vild med den farve du har valgt til headeren, men det er en smagssag. Når du åbner et billede, så kunne informationerne om billedet godt have lidt mere padding, da det i øjeblikket ser rimelig sammenpresset ud. Det samme med de steder, hvor der er er en border-top på (altså under informationer til billedet), skab noget mere luft mellem linjerne, det ser - som sagt - meget sammenpresset ud.

For at give siden lidt mere, hvorfor så ikke gøre hjertet rødt og taleboblen blå, når man holder henover dem? Blot et lille forslag - håber det kunne bruges. 

Held og lykke med projektet!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Fra  Primux Media Skrevet kl. 15:09

Super feedback Nicolai, jeg vil prøve at arbejde lidt med det du har foreslået.

Det er ganske korrekt at det er bootstrap.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:05

jeg synes pæn enkel side Big Smile

tekst på siden mere savner jeg om jer 

jeg kunne ikke se meget om siden på siden , nærmeste stod mere her tråden om siden  så få en masse tekst der svare på masse svar omkring side ikke kun en reglen siden , men del blogger omkring dine ideer med side

hvilken emmer tænker du på

man kunne lave du skrev mere omkring hvad har du af hobby erfaring din baggrund hvorfor startet siden , hvad tror du fremtiden vil bringe og hvad er dine versioner med denne her siden 

bruger og kommentar

skal folk ikke motiveres endnu til at give feedback , jeg synes der mangler lidt tekst punkter for opret bruger og til flere kommentar 

seo

husk lige google plus , den side fortjener et google plus likes og google har lagt det ind i en af sine vurderings grundlag 

husk udnyt alle sider så vidt muligt at der vises op til 70 tegn , der er de sider jeg tjekket kun 2 ord i titlen den eneste jeg så mange ord i det var forsiden at der udnyttes der kan vises op til 70 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Fra  Primux Media Skrevet kl. 10:24

Super feedback Mikael, havde ikke lige set det før nu. Det er noget jeg har hørt meget her på det sidste at der mangler mere information, så det er klart noget jeg skal arbejder på først.

SEO kan helt klart bliver MEGET bedre, så tak for de råd.

Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Lookatusnow.dk Skrevet kl. 11:55

Det ser fint ud.

Dit web-design kan du arbejde mere  på, detaljer osv!

Kig evt. lookatusnow.dk !

- Sander 

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Fra  Primux Media Skrevet kl. 09:51

Tak for det Sander.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24

Kanon og meget unik idé du har fået dig der, det kan godt gå hent og blive stort. Find layout minder om en opslagstavle, hvilket understøtter konceptet fint. Man skal helt ned i footeren for at se hvem i er, det ville jeg nok smide op i headeren.

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 13:38

Rigtig fin side og godt koncept. Hvad med at placere kategorierne i venstre side, det vil give et bedre overblik over kategorierne, og hvad der er af materiale på siden.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Fra  Primux Media Skrevet kl. 10:58

Tak for hjælpen jeg suger det hele til mig og har lige lavet nogle ændringer så som tydligere "likes" og kommentar og viser nu kategorierne med det samme istedet for at "skjule" dem i en dropdown.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)