Hmmm...Nå, så har jeg taget springet og kastet mig ud i selvstændigheden...helt uden livline...Efter at være blevet nr. 2 til et fast job 3 gange i streg, har jeg taget beslutningen om, at hvis ikke der er et job til mig, så må jeg skabe mit eget...og tanken om at være selvstændig er lokkende. Ikke desto mindre, så sidder jeg med følelsen af at jeg har kastet en spinkel tømmerflåde i vandet, og lige nu befinder mig midt ude på Atlanterhavet uden syn af land! Jeg er en af dem der har købt hus på toppen af det hele, og som nu sidder teknisk insolvent...har startet virksomhed uden skyggen af en krone at starte for....nuvel tænkte jeg...jeg behøver bare mit hoved, min Mac og en hjemmeside for at være igang! Men det kan man jo ikke...! Jeg ved at det at finde et godt erhvervsnetværk er kontingentpengene værd, men når man nu ikke HAR penge at investere...!? Jeg kunne godt bruge et par anbefalinger til netværk (i eller omkring Århus/Skanderborg), hvor en iværksætter kvinde (med virksomhed indenfor marketing og opkvalificering af medarbejdere i små og mellemstore virksomheder) kunne passe ind!? Et netværk hvor man mødes in real life, måske har mentor ordning el. lign. De bedste hilsner Dorte maner.dk |
Hej Dorte
Kender den følelse du beskriver. Jeg arbejder meget alene og savner feedback, skulderklap og HÆNDERNE i vejret - når det bare kører derud af. Jeg har meldt mig ind i et utrolig givende netværk for kvinder: WIB Danmark (women in business) Det er godt nok ikke gratis - MEN billigt. Her er videns deling, sparring, foredrag, messer etc. Man får meget mere tilbage end det koster.
Her et link til Wib Århus:http://www.wib-danmark.dk/arhus/arhus Det koster kr. 250 pr. måned. Man mødes IRL ca. en gang i måneden (eller så meget man orker) Jeg har allerede opbygget flere relationer - trods det at jeg kun har været medlem siden februar.
Flot at du tager springet om at starte dit eget :-)
Mathilde