Jeg har lidt problemer med at få min checkout process til at fungere. Jeg har installeret et standard WP theme (Cloriato Lite 1.4 by InkThemes.com)
Jeg kan sagtens gennemføre køb, men når kunden bliver sendt tilbage til min side, ryger de ind på en side der ikke eksisterer, og kurven tømmes iøvrigt ikke... Ordren bliver dog registreret som gennemført.
Settings siger at: WP e-Commerce is ready. If you plan on editing the look of your site, you should update your active theme to include the additional WP e-Commerce files. Click here to ignore and remove this box.
Og i hjælpen står der flg: All of our PremiumPress themes use a callback system to handle completed orders, this is simple a page where the visitor is sent after they have finished making their purchase regardless of the outcome (success/failed/error/cancelled etc)
Mit spørgsmål er derfor om man kan få dette "callback system" til at fungere med et standard theme? Der er vel nogle ekstra filer der skal genereres eller hvordan?
På forhånd tak!
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
WP e-Commerce is ready. If you plan on editing the look of your site, you should update your active theme to include the additional WP e-Commerce files. Click here to ignore and remove this box.
Du skal under "Indstillinger" -> "Butik" -> fanen "Præsentation", og her skal du klikke på knappen "Move Template Files". Så skulle det gerne fungere.
Husk også at du ikke skal ændre URL'erne på siderne der er del af checkout-processen, der vil give problemer med de fleste betalingsmoduler.
Den instruks fik jeg også af en anden så det er prøvet uden held desværre, men tak for kyndig vejledning ellers!
Er der mon andet der kan være galt?
Det burde vel være muligt at få et helt alm. theme til at fungere med WP E-commerce...
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tak til Lars for at assistere med at løse problemet - intet mindre end fantastisk!!