God formiddag til alle, Jeg har for ganske nylig startet en personlig blog. Den er opstået af pludselig at være på dagpenge, få en hulens masse tid og måske hen ad vejen med et lille håb om at den skal kunne gøre en forskel, evt. som inspirationskilde. Den er ligeledes, som jeg også skriver på sitet, en historie om passion forfølgelse, dagligdags innovation og spidskompetence. Godt krydret med dagligdagen. Jeg ved at man i udlandet har forskellige sider som samler gode blogs af alle slags, heriblandt også de personlige. Herhjemme har vi også en som samler de bedste fra eksempelvis de kvindelige modebloggere. (kan i skrivende stund ikke huske hvad den hedder og egentlig også sagen uvedkommende.) Spørgsmålet er, findes der noget lignende for os bloggere med trang til at formidle andet end curlere og hårlak ? Jeg har ledt, men ikke fundet noget jeg syntes er pænt sat op, overskueligt og ikke mindst ikke ligner en artikelbase fra 90´erne. Er der nogen kan hjælpe en nybagt blogger med hans fortvivelse? Jeg har oprettet tråden her, da jeg da også godt kunne tænke mig en kommentar til selve bloggen, opsætning osv? Håber der er et par stykker der vil give deres besyv med. Nyd den regnfulde onsdag... Thomas.// |
Og her kommer så hjemmesiden. Fantastisk så opslugt man kan blive af at skrive indlægget... :)
www.thomaseskelund.dk