Jeg har en kursusvirksomhed med lidt varesalg, og vil også forsøge mig med betaling af kurser på nettet.
Jeg er stødt på Epay, som umiddelbart virker som en ok løsning som start - ok for mig som er ikke-kender.
Jeg er dog allerede stødt på det problem - da jeg ikke er så teknisk kompetent - at jeg ikke kan få indkøbsvogn-knappen lavet om til dansk. Dvs, på min danske side, skal man klikke på Buy Now , add to cart osv,
Er der mon nogle af jer som kender til systemet, og måske har knækket denne problematik.
Så vidt jeg ved, kan man kun få paypal-knapper på engelsk. Men jeg mener godt, at man selv kan lave et link til paypal siden, og så bruge dit eget billede. Jeg kan dog ikke lige finde noget dokumentation omkring dette (jeg har ikke lige mulighed for at lede på den computer, jeg sidder på nu), men det er muligt andre kan.
Tak Jens, jeg vil prøve mig frem, jeg er i mellemtiden blevet lidt usikker på at benytte Paypal, kan ikke lige regne ud om mine kunder vil få spam mails fra "paypal" - falske mails.
Jeg vil nødig stå i dårligt lyst, hos de kunder der vælge at købe og benytte den betalingsmetode på min side.
Men jeg håber jeg bliver klogere, undervejs i processen.
Hvis du logger på din paypal konto og vælger profil->Mine salgsværktøjer->Salg online->paypal knapper->Opdater->Opret ny knap->Tilpas tekst eller udseende->Brug dit eget knap billede
Så kan du bruge dit eget design for knapperne. Upload dem til dit website og skriv url adressen.
Hvis jeg får en special ordre laver jeg en betalingsside for ordren på 1 minut, laver knappen på 1 minut og uploader siden med en mail til kunden for urladressen. Nemt og enkelt.