Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget troværdighed giver et CVR nummer?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring TrustPilot, så kan man jo sige at al positiv omtale er et plus, om det så er fra TrustPilot eller andre steder. :-)

Jeg har dog også planer om at anskaffe mig et CVR nummer i den nærmeste fremtid, da det vil være en fordel i forskellige sammenhænge.

Du skal ha' mange tak for dine ord. ;-)

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:53

men der er et helheds billedet jeg gør jeg handler et sted 

nummer 1 er klart hvad jeg høre andre venner siger altså en reel person og som jeg kender og jeg tror på 

husk fordele ved cvr minus moms mange opstart omkostninger det er tit langt tid hårdt at starte som iværksætter og vis du tjener over 50.000 kroner skal du have cvr nummer det kræver skat.dk , men i alt er der meste fordele ved cvr nummer som jeg ser det 

nummer 2 kan slå cvr nummer op og det passer korrekt jeg kan se hvornår selskabet er oprettet 

nummer 3 orden på siden Handelsbetingelser siden og denne virker troværdig  

langt nede kommer trustpilot.dk eg vægter cvr nummer over troværdighed end trustpilot.dk grundet kan se mange bruger det meget ekstremt aggressivt men jeg kigget klart efter tilfredse kunder men mange store firmaer 100.000 kunder har 0 anmeldser og vis kigger post danmark en af de største i danmark med kunder der er folk ikke helt tilfredse men de bruger det heller ikke aggressivt mod deres kunder, men det er længere forklaring , jeg kunne klart vægte det højere deres side trustpilot.dk  vis jeg så nogle forbedringer i den side og der er mange

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 08:54

Hvis du forventer at omsætte for mere end 50.000 kr over 12 måneder har du faktisk ikke noget valg - så skal du momsregistreres (og så får du et CVR-nummer).

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:11

Hvis jeg får en god vare, god service og god pris ville jeg nok ikke engang bemærke, om der er cvr-nummer eller ej. Men hvis der er den mindste smule slinger i valsen, ville et manglende cvr-nummer gør mig meget mere skeptisk og negativ.

mvh Birte

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:14

Hmm, du bør mere tænke i hvordan du kan beskytte dig selv. Lige nu er du den juriske enhed. Såfremt du stifter et selskab (fx ApS) og har dine aktiviteter der, er det dit selskab som er jurisk ansvarlig for de aftaler du indgår med dine leverandører og kunder, samt eventuelle copyright tvister omkring din hjemmeside, etc.

Dbh. Aleksander :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:35

Jeg er ikke sikker på, det er så vigtigt med CVRnr., når det du handler med er så forholdsvis billigt.
Jeg ville være bevidst om, at jeg løber en risiko, men hvis jeg var interesseret nok i brillerne, ville jeg nok satse og købe alligevel.

Men du vil helt sikkert miste kunder på det. Hvis min søn råbte inde fra værelset, om han måtte låne mit dankort for at købe et par briller på et website, ville jeg lige bede ham tjekke ejerskab og herunder cvr.

Venlig hilsen

Hans

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)