Omkring TrustPilot, så kan man jo sige at al positiv omtale er et plus, om det så er fra TrustPilot eller andre steder. :-) Jeg har dog også planer om at anskaffe mig et CVR nummer i den nærmeste fremtid, da det vil være en fordel i forskellige sammenhænge. Du skal ha' mange tak for dine ord. ;-) |
men der er et helheds billedet jeg gør jeg handler et sted
nummer 1 er klart hvad jeg høre andre venner siger altså en reel person og som jeg kender og jeg tror på
husk fordele ved cvr minus moms mange opstart omkostninger det er tit langt tid hårdt at starte som iværksætter og vis du tjener over 50.000 kroner skal du have cvr nummer det kræver skat.dk , men i alt er der meste fordele ved cvr nummer som jeg ser det
nummer 2 kan slå cvr nummer op og det passer korrekt jeg kan se hvornår selskabet er oprettet
nummer 3 orden på siden Handelsbetingelser siden og denne virker troværdig
langt nede kommer trustpilot.dk eg vægter cvr nummer over troværdighed end trustpilot.dk grundet kan se mange bruger det meget ekstremt aggressivt men jeg kigget klart efter tilfredse kunder men mange store firmaer 100.000 kunder har 0 anmeldser og vis kigger post danmark en af de største i danmark med kunder der er folk ikke helt tilfredse men de bruger det heller ikke aggressivt mod deres kunder, men det er længere forklaring , jeg kunne klart vægte det højere deres side trustpilot.dk vis jeg så nogle forbedringer i den side og der er mange