Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ePay og NETS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har åbnet en ny webshop, og står med et enkelt spørgsmål. Jeg benytter ePay og NETS.

Men hvor lang tid tager det, fra jeg har hævet beløbet hos kunden via ePay, før det står på min konto i Danske Bank? Er det dagen efter? Eller burde det komme med det samme.

Skal jeg også ind og trække pengene via NETS, eller klarer ePay og NETS den del indbyrdes?

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:42

Du kan tidligst se pengene dagen efter du hæver dem. Og du  skal ikke hæve noget fra Nets (eller det kan du heller ikke). Du vil modtage faktura vedr. gebyrer fra Nets - det er sådan set det eneste du har med dem at gøre, udover den årlige betaling for indløsningsaftalen.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 22:44

Hvis det er Dankort, kommer pengene dagen efter.

Du skal kun hæve pengene ét sted - hos ePay.

Kreditkort (Mastercard, American Express m.fl.) har længere kredittid, og du vælger selv i din aftale, om du vil have pengene hurtigt mod at betale højere gebyr.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 02:02

Carsten Straaberg:
Kreditkort (Mastercard, American Express m.fl.) har længere kredittid, og du vælger selv i din aftale, om du vil have pengene hurtigt mod at betale højere gebyr.

28 dage er standard men ved at få et højere gebyr kan det skæres ned til 8 dage (der er tale om arbejdsdage)

Carsten Straaberg:
Du skal kun hæve pengene ét sted - hos ePay.

Men ePay har et API så mange systemer kan laves til at du ikke behøver at logge ind på ePay for at hæve pengene da det kan gøres automatisk ud fra en handling i shop-systemet.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 07:08

Mange tak for de hurtige svar!

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)