|
Hvor der er vilje er der vej - hvorfor skulle vi støtte dig?
D uskriver jo bare du har en scotterside men vi får intet link ingen oplysninger og sådan :o!
|
Hvor der er vilje er der vej - hvorfor skulle vi støtte dig? |
Hej Itmanden. Jeg tror du sidder og har en forkert tanke om hvordan det hele hænger sammen og hvilken tilgang man bør have til tingene. Dette siger jeg fordi, jeg selv var i besiddelse af netop samme holdning og jeg ved at det er i god tro du spørger :-) Sagen er bare den, at man ikke bliver båret på hænder og fødder igennem livet. Man må selv kæmpe for det man brænder for og opnå de ting der skal til step by step. I dit tilfælde må det betyde at det kræver en opsparing enten igennem et arbejde bag kassen i netto eller som alt mulig mand med opslag i fakta. Mulighederne er mange, men man må tage det sure med det søde og se frem til at man en dag står med nok midler til at realisere sine drømme. Du bør også overveje om du ikke kunne starte ud blot med en af delene imens du gør dette, med guides og forum eventuelt? Hold omkostningerne nede, og når behovet viser sig udvider du helt naturligt. Dertil kommer det, at man skal være sikker på det man gør, virkeligt er det man vil. Vil du være interesseret i scootere/knallerter i tiden frem? Jeg var selv som 16 årig sikker på at jeg altid ville gå og skrue på en gammel "Puch maxi" - Det eneste jeg i dag skruer på er splittests og markedsføring Jeg ønsker dig al held og lykke med dit projekt ihvertfald! |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)