Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synlighed sælges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

www.kajaktrip.dk tilbyder jeg synlighed til virksomheder, der sponsorerer projektet.
Alle sponsorater giver den aftalte synlighed i hele projektets løbetid - og i mindst to år.
Alle sponsorater giver adgang til ét eller flere sponsorarrangementer i projektets løbetid.

• Et lille sponsorat til 699 kr. giver en tekstannonce.
  • Et mellem sponsorat til 2999 kr. giver f.eks. to tekstannoncer og en produktanmeldelse, men der er også andre muligheder.
  • Et stort sponsorat til 5999 kr. giver en billedannonce med egen sponsorside samt f.eks. et foredrag eller et byværtskab, men der er også andre muligheder.

Læs om sponsoraterne i shoppen og ring for yderligere info. Det vigtige er, at dit sponsorat giver dig den synlighed, som du ønsker dig.

Ring eller skriv, hvis du i stedet har lyst til at støtte med naturalier - så finder vi en fair modydelse.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
2814 8403

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:12

Hvad er dine besøgstal?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:15

Angrybird:

Hvad er dine besøgstal?

vh AB

Dem kan du jo nok ikke bruge til meget lige nu, før han er i vandet og pressen indover ?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:17

Johnny Nielsen:

Angrybird:

Hvad er dine besøgstal?

vh AB

Dem kan du jo nok ikke bruge til meget lige nu, før han er i vandet og pressen indover ?

Hvorfor skulle man så købe det hvis den ingen synlighed får? Hvem siger den får det?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:39

Angrybird:

Hvorfor skulle man så købe det hvis den ingen synlighed får? Hvem siger den får det?

Det siger jeg :-)

Jeg har ingen mulighed for at gætte på besøgstal.
Hvis jeg kommer med et gæt, risikerer jeg at skaffe mig utilfredse sponsorer på halsen, og dem har jeg ikke noget at bruge til.

Jeg tror, at de, der allerede har meldt sig på banen sponsorerer, fordi de tror på projektet.

Men du kan jo spørge folk som:

m.fl.

- nåja, og så Johnny, som har lovet mig aftensmad og et bad, hvis jeg padler lidt rundt i Lyngby sø - eller hvordan det nu var :-)

Hvis du vil være helt sikker på at få noget for dine sponsorpenge, kan du købe en håndlavet model af en grønlænderpagaj i 1:10.

Velig hilsen

Hans

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 21:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Angrybird:

vh AB

AB: Du skal måske læse projektbeskrivelsen (igen) for at danne dig et indtryk af hvad dette projekt handler om.

Personligt har jeg valgt at støtte projektet blandt andet fordi jeg ikke har set et lignende projekt før, og jeg tror på at dette giver en masse synlighed udover den PageRank linket giver :-)

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:14

Tak, Christoffer.
- og du har gjort en glimrende indsats.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:02

Jeg har stadig synlighed til salg - også efter, at jeg har fået et dejligt sponsorat fra Humlum Camping og Fiskerleje, som har købt værtskab for min afrejse lørdag den 19. maj.

Ring gerne, hvis du har specielle ønsker til sponsoratet - jeg er også med på skæve ideer.

Venlig hislen

Hans

2814 8403

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)