Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video på industribasen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
På industribasen.dk skal der laves en video på siden hvor forhandlere skal udfylde en formular når de har set en video der fortæller om hvad industribasen kan gøre for forhandleren. Jeg ønsker feedback på det som en troværdig stemme vil sige i filmen. Ville du forstå ud for teksten hvad industribasen kunne tilbyde dig hvis du var forhandler?

Velkommen til industribasens abonnement side.

Her har du mulighed for som forhandler at sælge alt indenfor erhverv. Nye og brugte produkter sættes til salg på industribasen dagligt af landets forhandlere ,og med mere end 50.000 besøgende hver måned er der altid en potentiel køber til jeres produkter.

Industribasen indhenter automatisk jeres produkter fra jeres egen hjemmeside og holder dem opdateret hver dag. På den måde slipper i selv for at skulle indrykke annoncer og i spare en masse tid på ikke at skulle holde produkter og priser opdateret. Enkelt og nemt.

Tegn et abonnement for kun 299,- pr. måned og hav op til 10 annoncer online. Eller tegn et abonnement med ubegrænset annonceindrykninger for kun 499,- pr. måned. 

Industribasen henvender kunder til jer 24 timer i døgnet pr mail eller telefon.
Udfyld kontakt formularen til højre og få oprettet en forhandler konto på industribasen i dag

Ris og ros modtags med kyshånd :-)
Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 12:21
Er der noget i teksten ovenfor som ikke rigtig giver mening eller er det lige til at forstå?

De bedste hilsner
Morten
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:35

Hej Morten

Umiddelbart giver teksten fin mening. Men flere af tingene kan ikke rigtig stå for sig selv, men vil kun fungere sammen med selve websitet.

Her tænker jeg bl.a. på de 50.000 besøgende pr. måned. Det ville jeg sørge for at underbygge med "beviser" på websitet, så man kan få syn for sagen.

Jeg synes også "alt inden for erhverv" er meget bredt, men når det vises på websitet, så giver det forhåbentlig mere mening, idet man kan se, hvilke typer produkter der menes.

Rent sprogligt er der lidt uregelmæssigheder. I første afsnit står der "Her har du mulighed for som forhandler at sælge alt indenfor erhverv." Men i næste afsnit står der "Industribasen indhenter automatisk jeres produkter fra jeres egen hjemmeside og holder dem opdateret hver dag. På den måde slipper i selv for at skulle indrykke annoncer og i spare en masse tid..."

Jeg ville sørge for at tale direkte til seeren/læseren, så der hele tiden siges "du", "din", "dit" i stedet for "I" og "jeres".

Sætningen "Industribasen henvender kunder til jer 24 timer i døgnet pr mail eller telefon." synes jeg lyder lidt mærkelig. Jeg tror "henviser" vil være mere korrekt end "henvender". Og så virker det lidt voldsomt, at kunderne kan henvende sig 24 timer i døgnet på telefon og mail. Jeg kan selvfølgelig godt tænke mig til, at de kan ringe inden for "normal åbningstid", hvorimod en mail aldrig rigtig lukker. Men jeg bliver lidt skræmt ved tanken om, at folk kan kontakte mig 24 timer i døgnet Smile

Held og lykke med videoen og websitet.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 12:57
Hej Sisse

Tusind tak for feedback, det er helt sikkert noget der kan bruges, så det er virkelig gode råd du kom med der.

kan se du arbejder for e-conomic, her vil jeg også gerne lige takke for et godt bogførings program. Det er super nemt at bruge :-)

Mange tak for feedback endnu engang.

Mvh Morten
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:33

Selv tak, Morten. Godt, du kan bruge det Smile

Og tak for ros til e-conomic. Det er dejligt at høre! Det vil jeg dele med resten af virksomheden Smile

Rigtig god weekend.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)