Jeg har også haft problemer med mit MBP batteri .. men det var nok fordi jeg havde glemt computeren i bilen en nat, mens der var frost :-). men anyway, jeg ringede bare og sagde det ikke virkede mere, og næste dag kl 10 (var ret imponeret da det jo kom fra holland) kom GLS med det nye batteri, skifte skifte, og GLS kom en time senere og hentede det gamle :-)
Syntes nu min macbook pro har været lækker og have, det er bare ikke for tit den bliver brugt (jeg har lidt svært ved at arbejde med photoshop på den, kan ikke lave en side til 1024 når jeg arbejder på widescreen, resultatet bliver altud lort.. hehe. Men skal have taget mig sammen til at installere XP på den. Det er jo synd at der går flere uger mellem den bliver brugt.
Dato: 29-05-2007 15:28:52 Forfatter: magle PS. Velkommen i MBP klubben Bettina
Tak! Jeg er nu rigtig glad og føler mig lidt sejere, når jeg sidder bag min book... Min kære mand var i hvert fald også lang i hovedet den anden dag. Han får ikke lov at pille ved min G5''er under bordet, så han rører jo heller ikke umiddelbart min book!
En af mine tidligere kolleger, en af de største mac-nørder i dette land bruger kun sin book pro hver dag på arbejde – og hjemme selvfølgelig. Han kunne ikke drømme om at bruge andet!
Jeg anskaffede mig også sådan en lille hvid lækker mac sag for nogen måneder siden... Jeg synes den er rigtig fed og flot, men jeg har stadig ikke helt fundet ud af den... :-) Jeg kunne bedre finde ud af min pc egentlig... Men mac''en er helt sikker smukkere... Tillykke med den.. hehe....