Hej min ven! Jeg har en tysk webside og din feedback til den ville gøre mig utrolig glade Selvfølgelig ved jeg godt, at du måske ikke snakker/forstår tysk, men det er lige det det handler om. Måske kan du se nogle ting som jeg (som tysker) slet ikke kan se. Jeg vil heller ikke skrive så meget om hvad siden går ud på eller hvad målet er når folk kommer til siden (måske bliver det jo intuitivt klart når du kigger på den uden faktisk at forstår hvad teksten på siden siger). Det kunne være super fedt hvis du giver mig din "rå indtryk" af siden uden at have for meget forudviden. Kærlige Hilsner, Kw P.S.: Hvis du har brug for en tysker som kigger på din side, så skrive bare :) |
Jeg kan se, at mange har kigget på din tråd - og ikke svaret. Det samme gjorde sig gældende for mig. Jeg kiggede på din hjemmeside tidligere i dag, og igen nu. Jeg har i nogle minutter haft siden stående på min skærm2 - og stadigvæk gør siden intet indtryk.
Hvis jeg havde kunnet, havde jeg givet dig et ordentligt svar, men din hjemmeside siger mig intet - hverken positivt eller negativt. Mit svar er, at jeg ikke har et svar - selvom jeg har gjort mig umage.