Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankortterminal til iPhone

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Pointen for mig var blot at det skulle være hurtigt at betale. Man laver en bon på sit kasseapparat, og indtaster beløbet på dankortterminalen som kunden hurtigt kan betale. Kan man lave det lige så hurtigt via et website?

Mon ikke også der er mange, der ville synes det var underligt at man stod og skrev kortnummeret ind. Der ligger vel noget tryghed i at man selv får lov til at bruge sin pinkode, mon at en fremmed skal aflæse kortnummer + sikkerhedskode. 

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 14:35

Jeg tror også at der er mulighed for at du kan få noget PR ved at bruge den, for den er stadig ret ukendt.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:40

Emil Blücher:

Mange udenlandske kortlæsere til mobiler benytter stadig magnetstriben. Umiddelbart vil jeg tro, at nordiske kortindløsere vil stille krav til at læserne skal være med chip, hvorfor en paypal-løsning.

Enig... jeg tror ikke at vi får lov til ikke at bruge chippen (lige lovlig mange negeringer) nu hvor der er brugt så meget markedsføring på at fortælle os hvor farlig magnetstriben er.

iZettle er vist Europas svar på https://squareup.com/ så vidt jeg har forstået ikke? Det kan undre at Square og Paypal ikke tænker mere på chips, men det kan jo være at der kommer noget nyt hardware fra dem (hvor svært kan det være når de nu har al software og infrastruktur).

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:07

iZettle bruger da chip så vidt jeg har forstået. Kortet bliver siddende i indtil transaktionen er gennemført.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:14
Kent Medom:

iZettle bruger da chip så vidt jeg har forstået. Kortet bliver siddende i indtil transaktionen er gennemført.

Det har du ret i, men det gør paypal læseren ikke. Og det er det som taler for at paypal ikke vil komme til DK med deres nuværende hardware.

/ Emil
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)