Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Jeg skal igang med et projekt, som skal starte som en lille slags hobby, som senere forhåbentligt vil blive et godt brand. Jeg vil gerne samle nogle forskellige elementer på én side, hvor en bestemt målgruppe, som er meget stor og med mange forskellige slags mennesker, kan samles om at hjælpe hinanden.

Jeg har ikke forstand på hvordan man laver hjemmesider, men jeg tænkte på hjælpemidler som:

http://wordpress.com/ 

http://www.webs.com/

Inden jeg går igang kunne jeg godt tænke mig at høre om I har nogle andre forslag. 

Jeg vil gerne lave en hjemmeside hvor flere mennesker kan sidde rundt omkring og administrere. Der skal være forskellige sider på en bar (ligesom den her på Amino med 'Debat', 'TV' osv.)

På nogle af disse barer skal folk kunne deltage (kommentere, debattere, etc.) uden at være admin, men heller ikke nødvendigvis være bruger. 

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt med den her? 

Mvh Alexander Ahle Bæk :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 12:36

Er det et noget ala et forum du vil have?

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:40
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53

Det jeg ønsker at lave er et projekt med 5-10 mennesker, som deles om at sidde på hver deres overskrift, hvor hver skriver minimum et indlæg om ugen ca. 

Det skal være forskellige overskrifter, hvor man går ind og kan få hjælp, råd, tips, tricks og det hele indenfor forskellige emner. Under nogle af disse overskrifter kunne jeg godt tænke mig at der var mulighed for et forum, hvor man kunne uploade dokumenter, som f.eks. billeder eller word-, excell- og powerpoint-dokumenter. 

Det ser spændende ud det med BuddyPress, og det kunne helt klart være en mulighed sammen med WordPress. Jeg ønsker ikke at det skal være et krav at være bruger, for så ville jeg ikke selv bruge siden. Måske lidt a la 9GAG.com, hvor man bare kan kommentere, såfremt man er logget på sin Facebook - eller noget i den stil.

Mvh Alexander Ahle Bæk :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:18

Joomla kan også være udemærket.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30

Kan jeg lave en .dk side hos nogen af udbyderne? Kan se at WordPress ikke lige udbyder det til at starte med.. Er der mulighed for det senere i processen?

Mvh Alexander Ahle Bæk 

ps, Tusind tak for jeres svar indtil videre :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:39

Alexander Ahle Bæk:

Kan jeg lave en .dk side hos nogen af udbyderne? Kan se at WordPress ikke lige udbyder det til at starte med.. Er der mulighed for det senere i processen?

Mvh Alexander Ahle Bæk 

ps, Tusind tak for jeres svar indtil videre :)

WP på .dk = http://www.your-virtual-ninja.dk/ (not open yet, but its an example)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

CMS Joomla uden tvivl.

Dine muligheder for at integrere flere muligheder under et system og samtidig styre rettigheder for den enkelte på en nem og overskuelig måde, kvalificerer dette system 100%

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38

Det er vigtigt at I også ved at jeg ingen erfaring ejer. Kun indenfor "byg-selv-sider".
Mvh Alexander A. Bæk

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 21:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
WordPress er klart det bedste system. Det er mest brugervenligt og de funktioner du søger kan det fra starten af ellers udvides det nemt med plugins.

Men som alle andre CMS systemer er det en fordel at kunne lidt inden for web.

Ellers allier dig med en webdesigner der kan hjælpe dig :)
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)