Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom vandspareshoppen.dk online!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer.

Så fik jeg endelig min lille shop online, hvad synes i?

http://vandspareshoppen.dk/

Der er blevet brugt mange timer på at få den op og stå. Jeg ved godt at det ikke er det store udvalg lige nu, men så snart jeg får det næste parti varer hjem, kommer de naturligvis også på shoppen!

Jeg har efter hånden brugt så mange timer på at sidde og kigge på hvad der har skulle laves på den osv, så jeg nok har set mig lidt "blind" på hvad der kan forbedres. Så hvis i har lyst så vil jeg meget gerne hører lidt konstruktiv kritik.

Det skal lige siges at jeg har købt mig til design og opsætning af shoppen, og det fortryder jeg overhovedet ikke. Det firma der har lavet siden for mig har hele vejen igennem sørget for en rigtig god service.

/Mads - Vandspareshoppen.dk  

PS: Alle aminoer får her en rabatkupon til gratis levering i DK som tak for hjælpen. indtast i kode feltet: aminofragt

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 12:37

Hej Rasmussen.

Jeg syntes det er en fin side. Men måske du skulle overveje at ændre farven på menuboxen i venstre side, til den samme grå som du har i toppen? Det springer meget i øjnene når der er SÅ meget blåt.
Du kunne så evt. vælge at skriften skulle være i den blå farve i menu boxen (for at koble det hele lidt sammen)  Det er nogle kniv skarpe og meget flotte produktbilleder!

Mathilde

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:39

Hej Mads
Tillykke med websiten og shoppen.
Det ser fint ud. Enkelt og ligetil. Så den kan du godt være stolt over ,-).

Hvis du har brug for eksponering og få budskabet ud til erhvervsstuderende og iværksættere så kan jeg anbefale dig at indrykke en lille annonce i Start Op Magasinet som snart udkommer.

Vi kan evt. også lave et lille interview med dig hvor du kan fortælle lidt om dine udfordringer der har været med at starte shoppen op og historien bag.

Der er forøvrigt rabat som iværksætter på annonceindrykning.

www.startopmagasinet.dk

De Bedste Hilsner
Ronni 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 12:52

Hej

Jeg synes din nye webshop er rigtig flot, men der er jo altid plads til forbedringer og forslag.

- Din nuværende pris samt forhenværende pris på din produktside virker meget rodet, er det muligt for dig at sætte dem oven på hinanden?

- Når jeg handler på nettet vil jeg se om varen er på lager og helst hvornår jeg kan forvente at modtage min vare. Det mangler der på din produkt side.

- Jeg ville lave din "Læg i indkøbskurven" knap grøn i stedet for blå, så den skiller sig mere ud, da du har meget blå på siden i forvejen.

- Er der nogen speciel grund til at din menu er så lang? Skær noget af den, så behøver man heller ikke at scrolle ned for at se du tilbyder gratis fragt.

- Du mangler en side omkring hvem vandspareshoppen.dk er?

Ellers synes jeg faktisk det er en rigtig flot webshop Smile

Søren

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 12:55

Hej Mathilde.

Tak for kritikken, det er hermed taget til efterretning.

Det kan godt være det er lidt for meget blåt, som siden er nu, men der er en mening med galskaben. Dog kan jeg ikke afslører alt for meget andet end at der vil bliver solgt nogle på siden om et par som netop har med lys og farver at gør ;-)

Hvis farven stadigvæk er for meget til den tid, vil den med sikkerhed nlive ændret.

Fortsat god dag!

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 13:00

Hej Ronni.

Tak for de rosende ord, og tak for tilbudet om annoncen, jeg vil tænke over det.

Send mig evt en pm om pris osv.

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 13:12

Hej Søren.

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på siden, det er jeg glad for.

Søren Velling:

- Din nuværende pris samt forhenværende pris på din produktside virker meget rodet, er det muligt for dig at sætte dem oven på hinanden?

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men det skal jeg da lige have undersøgt med webdesigneren ;)

Søren Velling:

- Når jeg handler på nettet vil jeg se om varen er på lager og helst hvornår jeg kan forvente at modtage min vare. Det mangler der på din produkt side.

Som udgangspunkt er varerne kun på shoppen hvis de er på lager, men jeg kan da egentlig godt se at det er god ting at oplyse om, det bliver rettet asap.

Søren Velling:

- Jeg ville lave din "Læg i indkøbskurven" knap grøn i stedet for blå, så den skiller sig mere ud, da du har meget blå på siden i forvejen.

Måske bytte om på farverne på "vis" og "tilføj til kurv"?

Søren Velling:

- Er der nogen speciel grund til at din menu er så lang? Skær noget af den, så behøver man heller ikke at scrolle ned for at se du tilbyder gratis fragt.

Grunden er den, at jeg har en del flere varekategorier på vej, men da det ikke er på lager endnu vil disse kategorier komme på efterhånden som varerne kommer hjem.

Mht til siden Om vandspareshoppen.dk så er det noget der er under opbygning. Jeg havde tænkt mig noget med at lave en side for sig, med en lille historie om hvordan vandspareshoppen hænger sammen. Evt med et lille billede af mig selv på, så folk kan sætte et ansigt på.

Dit indlæag satte gang i lidt, tak for det.

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 13:34

Der skal jo også være en lille gulerod.

Her får i en rabat kupon på gratis levering af den første ordre, til alle aminoer!

indtast i kode feltet - aminofragt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:27

billeder giv dem titler og tags også med ord i vand spare , spare tips , det er hvad folk søger på og kombinere det med dit produkt navn det vil sikkert give flere klik fra google at det findes med disse ord i google billedet søgning 

social medier betyder google plus meget da google har lagt plus ind som en af rank faktor i google så få dette plus logo på siden og få en masse plusser på din side.

kontaktformular på kontakt siden derved lettere at kontakte jer 

kun et ord i titlen til google udnyt det bedre at google viser op til 70 tegn nu , lige nu står der kun vandspareshoppen det siger ikke alt om butikken og giver sikkert ideelt antal klik til din side.

ingen tekst mange produt beskrivelser der burde kunne skrive en linje tekst mest , hvad bruges , jern type holdbarhed , ekstra spare tips med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 15:53

Rigtig flot shop :) Tillykke

Husk og del dine varer på www.bobeo.dk :)

Vh Daniel

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)