Hejsa alle aminoer. Så fik jeg endelig min lille shop online, hvad synes i? Der er blevet brugt mange timer på at få den op og stå. Jeg ved godt at det ikke er det store udvalg lige nu, men så snart jeg får det næste parti varer hjem, kommer de naturligvis også på shoppen! Jeg har efter hånden brugt så mange timer på at sidde og kigge på hvad der har skulle laves på den osv, så jeg nok har set mig lidt "blind" på hvad der kan forbedres. Så hvis i har lyst så vil jeg meget gerne hører lidt konstruktiv kritik. Det skal lige siges at jeg har købt mig til design og opsætning af shoppen, og det fortryder jeg overhovedet ikke. Det firma der har lavet siden for mig har hele vejen igennem sørget for en rigtig god service. /Mads - Vandspareshoppen.dk PS: Alle aminoer får her en rabatkupon til gratis levering i DK som tak for hjælpen. indtast i kode feltet: aminofragt |
Hej Rasmussen.
Jeg syntes det er en fin side. Men måske du skulle overveje at ændre farven på menuboxen i venstre side, til den samme grå som du har i toppen? Det springer meget i øjnene når der er SÅ meget blåt.
Du kunne så evt. vælge at skriften skulle være i den blå farve i menu boxen (for at koble det hele lidt sammen) Det er nogle kniv skarpe og meget flotte produktbilleder!
Mathilde