Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webdesign tilbyd?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Faldt over denne webside: http://www.gymnastikgaarden.dk/

Hvem producerer websider i den stil og hvad ligger prisen på for sådan et design ca.?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:00
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 11:17

Hvis jeg må komme med en indvending: Hvis hjemmesiden skal kunne findes på Google, så lad være med at få en hjemmeside i Flash. Hvis du skriver site:www.gymnastikgaarden.dk i søgefeltet på Google, ser du hvor lidt Google rent faktisk har kunne indeksere.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:22

Hej

Hvis du kan undvære flash, kan jeg give dig et tilbud på 4.995,- for et webdesign efter netop dine ønsker. Så får du dertil et CMS-system med, så du kan vedligeholde din hjemmeside fremover med nye billeder, tekster m.m.

CMS-systemet afregnes med et månedligt abonnement til 399,-/mdr. 

Jeg synes du skal kontakte os på salg@danhost.dk hvis du er interesseret, eller klikke ind på vores hjemmeside danhost.dk/webdesign. Så kan vi tales ved omkring mere dybdegående informationer om din hjemmesides funktioner.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

P.S.: Der er indbygget en funktion til søgeordsoptimering, der guider dig igennem opsætning og metatags trin for trin - så her behøver du ingen teknisk baggrundsviden. Du skal blot kende din egen branche/produkt.

Danhost yder altid gratis support!

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 13:29

Hej,

Som andre skriver så er den pågældende side lavet i flash, som både er dårlig overfor Google og håndholdte enheder fra apple.

Hvis du derimod ønsker en "standard" hjemmeside, så kan jeg være dig behjælpelige med dette. Min pris for en hjemmeside starter ved 4.995 kr. excl moms (der er ingen binding til et abonnement bagefter).

Du kan evt. tage et kig på min hjemmeside hvor du også kan læse mere om hvad jeg tilbyder: http://schlebaum.dk/hjemmeside/

Som reference kan jeg f.eks. vise et projekt som jeg netop har afsluttet: www.americantravel.dk

Du er også velkommen til at give mig et kald på 71 99 01 02, så kan vi sammen tage en snak om hvad det er du har brug for :)

Jesper

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:46

Hi,

If you want to design your website like this one then you should contact Touch Website Solutions a leading website design and development company located in India. I have design my website there and they have a great team of website designer, developers are very expert and deliver on time. 

Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:00

Hej

Skal du have sådan en side eller lign. kan jeg lev. den i et cms incl. flash  til kr. 6000,-

Med venlig hilsen

Peter

www.ap1.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:17

Danhost ApS:
Så får du dertil et CMS-system

Et lille hint: når nu CMS står for Content management system er det unødvendigt at skrive - system efter CMS....

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 14:25

Som folk allerede har skrevet så pas på med Flash. Det kan heller ikke ses på flere medier.

Hvis du godt kan lide det dynamiske i siden kan du eventuelt overveje at implementere jQuery i din løsning. Det kan rigtig mange spændende dynamiske ting.

Hvis det har interesse kan du selvfølgelig kontakte mig om en hjemmesideløsning. Prisen afhænger selvfølgelig af, hvad du har af ønsker. Den ligger som udgangspunkt dog mellem 5.000 - 10.000.

Mvh. Michael Storm
Designunivers

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)